На Житомирщині впроваджується централізована системи призначення і виплати пенсій
За інформацією Пенсійного фонду України в Житомирській області з 1 серпня 2016 року в органах Пенсійного фонду України в області активно створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.
Головною метою створення такої системи є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпеченням максимальної доступності громадян до послуг, які надає Фонд, незалежно від місця їх проживання, надання послуг без необхідності безпосереднього звернення до органів Фонду, мінімізації часу обслуговування, а також максимального уникнення людського фактору при призначенні пенсій.
Для призначення пенсій особа надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали документів (паспорт, трудова книжка, інші необхідні документи), які будуть скановані (оцифровані) і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Самим працівником Пенсійного фонду буде заповнена в електронній формі заява про призначення пенсії і роздрукована, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить свій підпис на заяві. Електронні пенсійні справи, в якій знаходитимуться пенсійні документи, всі розрахунки при призначенні та перерахунку пенсії, і будуть основним архівом, захищеним від зовнішніх втручань. Передбачається також, що пенсіонери зможуть в будь-який час через мережу Інтернет знайомитися із даними своєї пенсійної справи.
Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Громадянину не потрібно буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.
Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду України. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, а також отримати необхідну консультацію фахівців.
Последнее изменение Пятница, 12/08/2016
Последнее от Главный Редактор
- #плічопліч: У Станишівській територіальній громаді відбувся територіальний етап змагань з футзалу. ВІДЕО
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою проаналізовано реставрацію пам’ятки архітектури міста Звягеля
- В умовах повномасштабної війни Держава та бізнес мають працювати синхронно та максимально підтримувати один одного, — Віталій Бунечко. ВІДЕО
- На майданчику офіційного медіацентру ОВА відбувся брифінг щодо правопорушень у Житомирській області
- #плічопліч: У Коростені відбулися змагання «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» з черліденгу