Чи очікувати житомирянам подорожчання Інтернету?

  Питання досить актуальне, адже сучасній людині сьогодні вже важко уявити своє життя без Інтернету. Звідти ми щодня черпаємо дуже багато інформації. Разом з тим, нас завжди цікавить питання цін на користування послугами провайдерів і, звісно ж, питання якості надання цих послуг. Мешканці Житомирщини не є винятком.

  За інформацією, опублікованою у UBR.ua, українців все ж готують до чергового подорожчання послуг доступу до мережі Інтернет, орієнтовно на 50%. І, як розповів цьому ж виданню голова правління інтернет-асоціації України (ІнАУ) Олександр Федієнко, на цьому ріст цін не зупиниться.

  Експерт зауважив, що, швидше за все, до кінця року кардинальної зміни цін не відбудеться. Адже, як правило, саме перед святами оператори починають роздавати клієнтам «подарунки» і проводити різні акції. Але вже на початку наступного року варто чекати, що розпочнеться чергове подорожчання. «Нині кожен оператор сам визначає, на скільки піднімати ціни на Інтернет. Орієнтуючись на ситуацію в регіоні, купівельну спроможність населення, конкуренцію і т.д. Але впевнений, що ріст цін збережеться і в подальшому», — акцентував у бесіді з UBR.ua Олександр Федієнко.

  Самі ж провайдери наголошують, що порівняно із Європою і навіть країнами СНД, в Україні на сьогоднішній день дуже низькі тарифи на широкосмуговий Інтернет. Вони не порівнянні з ростом курсу та інфляцією, тому, щоб вижити і продовжувати розвиватися, оператори будуть змушені піднімати ціни на свої послуги. Серед причин, які можуть змусити операторів підвищувати тарифи: крадіжка, пошкодження мереж, інфляція, ослаблення гривні до основних валют тощо.

  Поведінка українців в Інтернеті

  Варто зазначити, що на початку жовтня на офіційному блозі Google Україна були представлені дослідження поведінки українського інтернет-користувача Google Connecte d Consumer Study 2017. Нове глобальне дослідження провела компанія KANTAR TNS на замовлення Google. Воно стосується особливостей поведінки інтернет-користувачів, зокрема дає уявлення щодо поведінки українських користувачів віком від 16 років у мережі Інтернет, у тому числі порівняно з користувачами з більш ніж 63 країн світу. Тож вам, шановні читачі, буде цікаво дізнатися наступну інформацію.

  За результатами дослідження, 66% українців регулярно користуються Інтернетом для особистих цілей. Для порівняння, на глобальному рівні ця цифра становить 82%. Найактивніші користувачі віком 25‒34 і 35‒44 років (27% і 23% відповідно). Однак, всупереч припущенням щодо молодого віку онлайн-користувачів, розподіл користування Інтернетом за віковими групами досить рівномірний. Інтернет — це середовище, яке дозволяє спілкуватися людям будь-якого віку.

Internet 1

Internet 2Сьогодні на одного українця припадає 1,4 підключеного до Інтернету пристрою (порівняно з 1,2 пристрою у 2016 році). При цьому на одного українського користувача (віком від 16 до 44 років) припадає вже 2 і більше пристроїв з доступом до мережі.

Internet 3

Як показало дослідження, українці використовують усе більше пристроїв, що надають доступ до Інтернету: так, 41% користуються смартфонами (минулого року ця цифра становила 35%), 34% — ноутбуками, близько 7% — смарт ТБ. Крім того, українці користуються нетбуками, хромкастами, електронними книгами, смарт-годинниками і трекерами, які також надають доступ до Інтернету.

Інтернет

Усе більше українців обирають смартфон для користування Інтернетом. Так, у 2017 році 18% користувачів однаково часто використовували як комп'ютер/планшет, так і смартфон для виходу в Інтернет, а для 28% пристроєм, якому надається перевага для виходу в мережу, є смартфон.

Internet 5

Показово, що поведінка українців в Інтернеті збігається з глобальними тенденціями. Так, українські онлайн-користувачі в першу чергу розважаються (82%), шукають в Інтернеті інформацію (74%) і виконують поставлені завдання онлайн (38%), а також розміщують онлайн-контент (22%), допомагають іншим, показуючи, як щось зробити онлайн (27%).

Internet 6

За результатами дослідження, 55% українських користувачів хоча б один раз на місяць шукають інформацію про товари й послуги, 40% — використовують карти для визначення місця розташування або складання маршруту, а також 28% опитуваних респондентів здійснюють покупки в Інтернеті. А найпопулярнішими онлайн-активностями є: використання пошукових систем (91%), соціальних мереж (83%) і перегляд відео онлайн (84%).

Internet 7

Варто зазначити, що під час дослідження Connected Consumer Study, проведеного KANTAR TNS, були опитані респонденти з більш ніж 63 країн світу. В Україні дослідження проводилося в період із 1 квітня до 30 червня 2017 року у форматі персонального інтерв'ю, вибірка — 1000 респондентів віком 16+.

Отримати більше інформації можна на сайті Consumer Barometer with Google

Автор: Галина Мащенко, аналітик Google Україна

Джерела: UBR,

Oфіційний Блоґ  — Google Україна

Новини Житомира

 

 

Прочитано 5523 раз

Последнее изменение Вторник, 10/10/2017

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework