Житомирський стартап допомагає компаніям визначити індекс лояльності клієнтів
В IT-компанію Revizion із Житомира інвестував екс-президент мобільного оператора компанії “Київстар” Петро Чернишов. Про це він повідомив на своїй Facebook-сторінці.
Revizion – сервіс зі збору зворотного зв’язку, відгуків клієнтів і по роботі з оцінкою якості товарів і послуг. Одне з головних його завдань – вимірювати малим і середнім бізнесам їхній індекс NPS (Net Promoter Score – або Індекс Лояльності Клієнтів), - розповідає dr.ck.ua.
При цьому компанія відрізняється від конкурентів тим, що не просто збирає відгуки, а вибудовує систему зворотного зв’язку у всіх точках контакту будь-якого бізнесу – через QR-коди, email, API, власний call-centre.
“Система дозволяє побудувати відгуки (якщо треба!) по конкретному офіціантові або, наприклад, торговому представнику. Тим що негайно дозволяємо ресторану (або магазину) відповідати на негативний коментар клієнта і погашати цей негатив у зародку”, – пояснив Чернишов.
Последнее от Главный Редактор
- #плічопліч: У Станишівській територіальній громаді відбувся територіальний етап змагань з футзалу. ВІДЕО
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою проаналізовано реставрацію пам’ятки архітектури міста Звягеля
- В умовах повномасштабної війни Держава та бізнес мають працювати синхронно та максимально підтримувати один одного, — Віталій Бунечко. ВІДЕО
- На майданчику офіційного медіацентру ОВА відбувся брифінг щодо правопорушень у Житомирській області
- #плічопліч: У Коростені відбулися змагання «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» з черліденгу