×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.

Обережно, на вас полюють

У супермаркетах йдуть на масштабні хитрості. Невидиме «полювання» просунуло далеко вперед. З багатьма, напевно, таке бувало: зайшов у крамницю просто подивитися, а вийшов... із незапланованою покупкою.

n 2101167443Виявляється, гачків, на які нас намагаються підчепити, придумано безліч, і фахівці торгівлі продовжують винаходити нові. Приміром, вам цікаво, чому в крамницях часто звучить приємна музика? Зовсім не тому, що директор такий меломан. Просто вона створює добрий настрій, і відвідувач, розслабившись, стає піддатливішим.

Більшість покупців — правші, на цей випадок придумано формулу «правий — лівий». Рух у більшості крамниць організовано проти годинникової стрілки. Повертаючи ліворуч, людина найчастіше бачить середину правої від неї стінки. Саме тут розташовано «золоті» полиці або з найдорожчим товаром, або з товаром, термін придатності якого минає.

Торговельні візки придумали в 1938 році. За останні 40 років площа середнього візка збільшилася вдвічі. Не помічали, який сиротливий вигляд має в ній звичайний продуктовий набір? Везти напівпорожній візок ніби незручно, вже краще чимось  наповнити. І наповнюємо!

Ілюзії свіжості овочів досягають не лише тим, що їх миють, збризкують водою (хоча так вони скоріше гниють), а й спеціально застосовують певні речовини для підтримання апетитного вигляду. Врахуйте: ці «свіжі» овочі та фрукти могли місяць лежати на складі.

Тепер, коли вас заманили всередину й створили потрібний настрій, можете насолоджуватися скільки завгодно. Тільки не забудьте дістати перелік покупок, який заготували вдома. Водночас можете перевірити правила, якими послуговується сучасна торгівля.

Молочні продукти розміщують у глибині магазину. Фахівці з продажів придумали хитрий прийом, який змушує покупця ходити по всьому торговельному залу. Поки він знайде товар підвищеного попиту, мимоволі зазирне навіть у ті відділи, які йому зовсім непотрібні.

Дешевші продукти ховають у незручних місцях. Увесь дорогий товар зазвичай викладають просто на рівні очей, на середній полиці. Розрахунок — на психологію: людина має відчути, що вище або нижче товар має гіршу якість (а це зовсім необов’язково).

Два товари — за однією ціноюРозрахунок — на жадібність: купи один товар, другий одержиш як подарунок. Оманлива вигода. Другий товар буде три місяці припадати пилом удома, а крамниця тим часом збільшить обороти продажів — часто за рахунок товару, який просто залежався.

Складні ціни — ще один трюк, аби заплутати покупця. 2,99 завжди видасться менше, ніж 3,00. Економії практично немає, а рука сама тягнеться до того, що «дешевше». З тієї ж серії — жирно закреслені попередні ціни, поруч із якими — нові ціни. Не полінуйтеся відняти нову ціну від попередньої. Найімовірніше, результат змусить відмовитися від непотрібної покупки.

Усе любить паруДе — пиво, там — і рибка із чипсами. Де — м’ясо, там — і приправи. Супутні товари завжди викладають поруч із основними.

«Програма-­максимум» для магазину: змусити нас ходити скрізь і бажано — якомога довше. Молоко, хліб, овочі розкидано по торговельному залу не випадково. Розгулюючи серед полиць, заставлених товаром, ви, напевно, помітите те, що давно забували купити...

Щоб вас не обрахували у супермаркеті (наприклад, «пробивши» той самий товар двічі), не марнуйте часу, очікуючи своєї черги до каси. Займіться корисною справою. Можна подумки, а можна — за допомогою калькулятора, що є в будь­якому мобільнику, заздалегідь підрахувати вартість своїх покупок. Не зійдеться сума з тією, котру зазначено в чеку, — попросіть перерахувати

Галина Проніна, «Житомирщина»

Последнее изменение Четверг, 21/01/2016

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework