Приватизація за копійки чи викуп без аукціону, як останній шанс урвати комунальне майно за неринковою ціною

  Кабмін 4 липня 2017 року ухвалив новий проект закону про приватизацію. Законопроект дозволить відійти від інституту оцінки та визначити ціну об’єкта виключно платоспроможним попитом.

 

  Об’єкти малої приватизації зможуть бути реалізовані за допомогою відкритих аукціонів онлайн, як це, наприклад, вже зараз відбувається з активами неплатоспроможних банків та непрофільними активами державних підприємств на ProZorro .Продаж. Стартовою ціною буде чиста вартість активів (вартість активів мінус зобов’язання) або 1 гривня, якщо чиста вартість від’ємна. Аукціон відбуватиметься у три етапи з підвищенням ставок. Є надія, що в найближчий час законодавчо врегульоване буде питання малої приватизації виключно на конкурентних умовах, але поки це лише законопроект!, - про це пише на своїй  сторінці у Фейсбук депутат облсної ради Дмитро Кропачов. 

  Яскравим прикладом викупу без аукціону є приватизація колишнього ресторану “Смоленськ” та його подальше використання коли обласна рада змушена була за постановою суду та постанови державного виконавця змушена була продати частину будівлі колишнього ресторану “Смоленськ” загальною площею 4066,4 кв.м за 6613152 грн. з ПДВ. Даний об’єкт неодноразово змінював власників, знаходиться у самому центрі міста Житомира та досі використовується не за призначенням, негативно впливаючи на вигляд центральної частини міста своєю непривабливістю.

  Чому обласній раді не вигідні викупи без аукціону?

  На фото приміщення комунальної власності за адресою вулиця Михайлівська, 15, площею 60,2 кв.м., оцінка якого згідно договору оренди від 2012 року - 375 050 грн., орендна плата в місяць складає 10 337 грн. (без ПДВ). Строк окупності враховуючі орендну ставку та оцінку приміщення - 3 роки.

  Навів саме даного орендаря, тому як ознайомився з проектом рішення на чергову сесію облради «Про надання згоди ФОП Невмержицькій Л.А. на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна» (35,7%). Нагадаю хто не в курсі, що згідно діючого законодавства при здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна більше ніж на 25% від оціночної вартості майна, за яким воно було передано в оренду, орендарю надається право на приватизацію майна шляхом викупу без аукціону, а вартість здійснених невід’ємних поліпшень орендованого майна зараховується при приватизації об’єкта оренди. До обласного бюджета потрапить лише різниця від оцінки майна за договором оренди та вартості невід’ємних поліпшень.

  Звісно для орендаря це дуже вигідно та думаю друзі хто читає та орендує комунальне майно вишукались би всі в чергу на погодження обласною радою невід’ємних поліпшень, але ж розуміють, що не всім таке погодження нададуть, тому заяв одиниці.

  Для обласної ради, на мою думку, це не вигідно, бо суттєво зменшить надходження коштів від оренди до обласного бюджету, якщо облрада дозволить такі поліпшення своїм орендарям, то отримає «копійки» до обласного бюджету, втративши надходження від оренди ліквідного на ринку нерухомості майна.

Всі новини Житомира

 

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework