Дмитро Ткачук: «Якщо ми запустимо 10 одиниць техніки за маршрутом №7, то це буде більше, аніж достатньо»

  На цьому наголосив заступник міського голови під час засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради, яке відбулося 4 жовтня. Обговорювалося питання внесення змін до статутного капіталу Житомирського ТТУ.

  Як зауважив заступник Житомирського міського голови Дмитро Ткачук,  ці зміни потрібні для того, щоб ТТУ могло продовжити тролейбусний маршрут по вулиці Промисловій та забезпечити підвіз працівників підприємств, які там розташовані. Йдеться про довжину лінії розміром 1,2 км.

  Членів виконкому цікавило, скільки маршрутів планується зробити і коли ж вони курсуватимуть.

  «Буде декілька маршрутів. Там немає приватного сектору, там лише підприємства. Збиратимуться графіки підприємств (ранкові, вечірні), щоб знати, коли саме у них зміни. І вже з отриманими графіками сформується графік маршрутів. Швидше за все, буде якийсь один денний маршрут, а також ранкові й вечірні», — пояснив житомирський міський голова Сергій Сухомлин.

  У свою чергу його профільний заступник (ред. з транспортних питань) Дмитро Ткачук зауважив: «На сьогоднішній день за маршрутом №7 курсує 6 одиниць техніки. Якщо ми запустимо 10, то це буде більше, аніж достатньо. Деякі підприємства, що там знаходяться, мають свої автобуси, але ж деякі наймають платний транспорт. І, повірте, винаймати автобус для підприємства аж ніяк не дешевше, аніж забезпечити працівника електронним квитком безлімітного використання, який коштує 140 гривень».

  Натомість член виконкому Руслан Годований задав наступні питання: «А чи не виникне ситуації, що все добре, ми побудуємо лінію, а підприємства візьмуть і не будуть користуватися послугами ТТУ? Зокрема й ті, які возили своїх працівників автобусами, продовжать це робити. Чи підписано попередній меморандум про наміри (ред. щодо продовження тролейбусної лінії на вулицю Промислову) з Eurogold та всіма іншими підприємствами, аби їх працівники їздили тролейбусами? Щоб не вийшло так, що ми собі щось порахували, а люди нічого взагалі не знають, ми побудували лінію, а підприємства як возили, так і возитимуть своїх працівників автобусами. Хто понесе відповідальність і хто дасть гарантії, що цього не станеться?».

  «Говорячи про ризики, варто сказати, що вони є завжди. По-перше, цей процес йде і сьогодні: ми якраз із усіма компаніями будемо про це говорити. Разом обговоримо всі аспекти. А по-друге, говорячи про те, чи буде пасажир чи його не буде, то достатньо подивитися на заповнюваність маршрутних таксі, які туди їздять, і відповідь на це питання приходить сама. Вже в районі ЦУМу і князів Острозьких (ред. колишня Шелушкова) транспорт просто переповнений в годину пік. Я говорю конкретно про ті маршрутні таксі, які їдуть в той мікрорайон.

  На сьогоднішній день там працює понад 15 підприємств із загальною кількістю працівників понад 4,5 тисячі. Це лише ті підприємства, які юридично зареєстровані. А ще купа дрібних підприємців, які орендують склади та невеличкі площі. Тобто, ми говоримо про 4,5 тисячі працюючого населення. Це платники за проїзд», — відповів Дмитро Ткачук. Він акцентував на тому, що продовження тролейбусної лінії на вулицю Промислову буде вірним і потрібним кроком.

  «Ставлю на голосування внести зміни до генплану і одразу ж дати від виконкому доручення  профільному заступнику: на наступне засідання підготувати розрахунки орієнтовного пасажиропотоку саме цього майбутнього маршруту в середньому на тролейбус, порівняно з іншими маршрутами. А також підготувати звернення від підприємств, які знаходяться по вулиці Промисловій і їздять тими маршрутами», — сказав Сергій Сухомлин. Члени виконкому підтримали це рішення і проголосували «за».

Катерина Дейнека

Новини Житомира

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework