Телефонують шахраї: Житомирянам розповіли як розпізнати, що робити і куди звертатись після дзвінка?

  “Добрий день, клієнте! Вас вітає служба безпеки ПриватБанку. Ми зафіксували, що з Вашої картки була списана велика сума коштів. Вам потрібно терміново передати нам дані: термін дії картки, CVV-код, номер картки, а ще - пін-код до картки. ПриватБанк швидко замінить його на новий і поверне списані кошти”.

  Шахраї чи банківські працівники? Як розпізнати, що робити і куди звертатись після такого дзвінка?

  Алло! Ну, давай! Телефон мій! Дзвони! Дзвони! Дзвони!

  Найперше, що потрібно запам’ятати, ПриватБанк, у тому числі і служба безпеки ПриватБанку, ніколи не телефонує своїм клієнтам із проханням назвати конфіденційну інформацію: термін дії картки, CVV-код, пін-код, фінансовий номер телефону, дівоче прізвище матері.

  Також, банк ніколи не просить виконати якісь операції (підійти до банкомату, переказати кудись кошти, зайти у Приват24 для виконання певних операцій). Усі подібні дзвінки - це пастки від шахраїв.

  У таких випадках немає жодного значення, чи дзвінок вам надходить із мобільного, чи зі стаціонарного телефону, чи з SIP-телефонії. Шахраї часто змінюють номери телефонів, використовують переадресацію та здійснюють різні маніпуляції.

  Будьте пильними, ні в якому разі не називайте жодних персональних даних і перервіть такий дзвінок.

  Ти на одинці і сам себе питаєш, що робити маєш

  Завершили телефонну розмову із шахраєм, а що ж робити далі?

  По-перше, треба переконатись, чи все гаразд із вашими банківськими картками, а для цього - самостійно перетелефонувати у банк на безкоштовний номер 3700. Оператори перевірять, чи здійснювались якісь транзакції (списання) з картки, коли і які саме дзвінки/повідомлення були від банку протягом останнього часу. У разі необхідності оператори в цілях безпеки зможуть заблокувати картки. Клієнту не варто цього боятись, адже він зможе потім протягом 5-10 хвилин відкрити нові карти у будь-якому відділенні ПриватБанку.

  По-друге, потрібно зрозуміти, що банк - це фінансова установа, а не правоохоронні органи. Тому пошуком шахраїв, розслідуванням займається саме поліція, а банк, у свою чергу, лише допомагає і сприяє. Саме тому, звертатись і повідомляти про шахрайські дзвінки/факт кражі коштів із банківської картки треба не лише у банк, а й писати заяву в поліцію.

  Алло! Ну де всі вони, де всі вони є?

  Після того, як ви звернулись у банк, написали заяву і вказали всі номери телефонів, з яких надходили шахрайські дзвінки, ПриватБанк аналізує дану ситуацію. У деяких випадках, якщо власники таких номерів телефонів є клієнти банку, ПриватБанк може призупинити/заблокувати банківські картки ймовірного шахрая, тимчасово на період проведення розслідування унеможливити виконання банківських операцій.

  При цьому варто зазначити, що банк ніколи не розголошує персональних даних жодних своїх клієнтів третім особам, навіть якщо такі клієнти, можливо, причетні до шахрайств. Таку інформацію банк надає виключно поліції за рішенням суду, сприяючи розслідуванню.

  Протягом 2017 року на Житомирщині у ПриватБанк надійшло понад 260 ухвал суду про розкриття банківської таємниці, на виконання яких банк надав всю необхідну інформацію поліції.

  Наостанок наголосимо, що клієнт сам несе відповідальність за збереження і не розголошення своїх персональних даних. Якщо кошти з карти були вкрадені через те, що клієнт самостійно назвав шахраям конфіденційну інформацію, розмістив її в Інтернеті, встановив переадресацію дзвінків і sms на телефон шахрая або передав шахраям коди підтверждення від мобільного оператора для встановлення переадресації, то повернути гроші можна буде лише через поліцію і пошук шахраїв.


Новини Житомира

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework