Тетяна Степаницька: «Зі 114 обстежених дерев на вулиці Промисловій 32 передбачається кронувати, а 82 підпадають під видалення»

  Під час пленарного засідання, яке відбулося 1 листопада, члени виконавчого комітету Житомирської міськради прийняли рішення дати дозвіл на видалення 82 і кронування 32 дерев на вулиці Промисловій, аби там було побудовано нову тролейбусну лінію. Доповідачем додаткового питання «Про видалення зелених насаджень у місті Житомирі» була Тетяна Степаницька, заступник директора інспекції з благоустрою Житомирської міської ради.

  «Доброго дня усім присутнім. Шановні члени виконкому, вашій увазі пропонується проект рішення “Про видалення зелених насаджень у місті Житомирі” (а саме — на вулиці Промисловій). Перш за все, хочу вибачитися за те, що допущена механічна помилка: в першому пункті дата акту 10.10.2017, а ми ж надрукували 11.10.2017. Це механічна помилка, яку ми обов’язково виправимо.

  Поясню, чому складений такий акт і чому виникла потреба приймати таке рішення. У зв’язку з тим, що по зазначеній вулиці — вулиці Промисловій — планується будівництво нової тролейбусної лінії, обстежено всю вулицю Промислову, від вулиці Корольова до першої залізничної колії (так як планується зробити маршрут і зробити розворотне кільце). Всього за зазначеним актом було обстежено 114 дерев. 32 із зазначених дерев (в основному це тополі) передбачається кронувати. А на місце, де буде влаштоване розворотне кільце, як раз припадає найбільше дерев, що знаходяться у доброму або в задовільному станах, але, все ж потрапляють під видалення.

  Всього під видалення потрапляє 82 дерева, з яких 39 — знаходяться у незадовільному, сухостійному, аварійному стані. А решта 43 дерев (із цих 82-х) у задовільному стані, але там у нас є цілий ряд посадок, які ростуть з-під борту, без усіляких санітарних норм, а деякі дерева вже навіть виросли на проїжджу частину своєю кореневою системою. Такі дерева залишити не можливо, оскільки по-перше, вони перешкоджатимуть руху транспорту, по-друге, заважатимуть облаштуванню там тротуару, а по-третє, перешкоджатимуть встановленню опор; до того ж, вони нахилені на проїжджу частину і хоча це й поросль (в основному це самосійні дерева, яким по 10, по 20 років), але діаметри їх настільки несуттєві, що їх без усіляких сумнівів можна видалити. Якщо  конкретно називати по діаметрам, то, наприклад,  діаметром 10 см є 15 дерев, діаметром до 15 см —3 дерева і діаметром до 20 см — 12 дерев. Все це поросль, яка засіялася за період, поки перестали функціонувати промислові підприємства і ця вулиця практично не доглядалася, зокрема й були занедбані дерева, за якими ніхто не слідкував.

  Є й цілий ряд дерев, про які вже навіть не можливо сказати, що вони у незадовільному стані, адже ситуація значно гірша. Зокрема є розчахнуті крони, а також дерева, де суцільно засіла омела, є й ті, як я вже говорила, котрі просто з-під борту повиростали. Має видалятися весь ряд, адже там кущі, самосів, і там, чесно кажучи, просто жахлива ситуація.

  Ділити на якусь першу та другу чергу просто неможливо. Скажу чому. З начальником управління комунального господарства ми об’їжджали ту територію і дійшли наступного висновку: не можна видалити тільки перший ряд, для того, аби встановити опори, не взявши при цьому до уваги те, що далі, на відстані 2‒3 метрів, не можна буде під’їжджати технікою і все одно ті дерева, що лишаться, будуть загрожувати падінням на пішоходів, тротуари і зупинки. Ось чому ми взяли всю вулицю Промислову, від вулиці Корольова до першої залізниці», — розповіла Тетяна Степаницька.

  Вислухавши доповідь заступника директора інспекції з благоустрою, члени виконавчого комітету проголосували за те, аби надати дозвіл на видалення зелених насаджень по вулиці Промисловій.

  Нагадаємо, що під час одного із засідань виконавчого комітету Житомирської міськради, яке відбулося майже місяць тому, 4 жовтня, Дмитро Ткачук, заступник Житомирського міського голови наголосив: «Якщо ми запустимо 10 одиниць техніки за маршрутом №7, то це буде більше, аніж достатньо». Зазначимо, що саме на тому пленарному засіданні обговорювалося питання внесення змін до статутного капіталу Житомирського ТТУ. Як зауважив тоді Дмитро Ткачук,  ці зміни потрібні для того, щоб ТТУ могло продовжити тролейбусний маршрут по вулиці Промисловій та забезпечити підвіз працівників підприємств, які там розташовані. Йдеться про довжину тролейбусної лінії розміром 1,2 км.

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework