Міський голова: «Вже за півроку ми перейдемо на іншу систему фінансових взаємовідносин з перевізниками»

  На цьому Житомирський міський голова Сергій Сухомлин наголосив у коментарі журналістам у п’ятницю, 24 листопада, одразу після закінчення позачергового засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради, на якому члени виконкому розглянули 6 питань. Серед них було і встановлення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті загального користування.

  Розглянувши це питання, члени виконавчого комітету прийняли рішення збільшити вартість проїзду у маршрутних таксі, що курсують містом, на одну гривню, а в тролейбусах і трамваях залишити ті ж самі тарифи, що діють сьогодні. Тобто, з 1 грудня 2017 року, а саме тоді набуває чинності прийняте рішення, тариф становитиме 5 гривень. Але приватні перевізники мають виконати одну важливу умову — встановити валідатори у маршрутних таксі. Саме після виконання цієї обов’язкової вимоги, вартість проїзду зросте на 1 гривню і становитиме вже 5 гривень. За таке рішення проголосували 13 із 17-ти присутніх на засіданні членів виконавчого комітету Житомирської міської ради. Всього ж членів виконкому 25. 

Чим обґрунтоване подібне рішення? Члени виконком проголосували так, маючи на меті привести у відповідність тариф на проїзд у міському пасажирському транспорті загального користування економічно обґрунтованим витратам, зважаючи на зростання вартості матеріальних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів, технічне обслуговування та ремонт рухомого складу тощо.

  Отож, відповідно до прийнятого рішення встановлено вартість проїзду:
‒ на міських автобусних маршрутах, які працюють у режимі маршрутного таксі та звичайному режимі руху, в розмірі 5 грн.
‒ учням шкіл та інших загальноосвітніх навчальних закладів у міських автобусних маршрутах, які працюють у режимі маршрутного таксі та звичайному режимі руху, в розмірі 2,0 грн.
‒ на міському пасажирському електротранспорті, в розмірі 3,0 грн.

  Прийняте рішення також зобов’язує перевізників за власний рахунок забезпечити перевезення упродовж всього робочого часу в міських автобусних маршрутах загального користування міста Житомира наступні пільгові категорії громадян:
‒ учасники АТО та члени сімей загиблих учасників АТО;
‒ інваліди І та ІІ групи;
‒ діти-сироти;
‒ діти-інваліди та особи, які їх супроводжують;
‒ люди, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи — І категорія;
‒ учасники бойових дій та інваліди війни;
‒ діти-інваліди, захворювання яких пов'язане з Чорнобильською катастрофою;
‒ діти з багатодітних родин.

  Щодо перевезення інших пільгових категорій громадян, визначених чинним законодавством України, в міських автобусних маршрутах загального користування, то для них встановлено конкретний час — з 10:00 до 16.00 години. Тобто, це той час, коли усі інші пільгові категорії громадян, окрім тих вищезазначених восьми, їздять і сьогодні. Варто зазначити, що рішення виконавчого комітету міської ради від 03.12.2014 №579/1 «Про встановлення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті загального користування» визнано таким, що втратило чинність.

  Як же прокоментували журналістам зростання вартості проїзду, що має відбутися вже незабаром, 1 грудня поточного року, місцеві приватні перевізники та Житомирський міський голова Сергій Сухомлин?

  «Завдяки виконавчому комітету Житомирської міської ради нині тариф приведено у відповідність. І зараз рішення вступить в силу, конкретно з першого числа наступного місяця — по 5 гривень проїзд у маршрутних таксі. Ми вже рік тому давали економічне обґрунтування підняттю тарифів на проїзд. Варто зазначити, що на сьогоднішній день на 10% ціни на паливо і всі паливно-мастильні матеріали зросли.

  З приводу встановлення валідаторів скажу поки лише те, що влада нам пішла на поступки і погодилася здавати їх нам в оренду. Ми будемо підписувати угоди, потім встановлювати і виїжджати на маршрут згідно чинного законодавства. А вже конкретніше та детальніше про валідатори у маршрутних таксі розповість вам, журналістам, влада; всі основні питання вирішує, звісно ж, вона. Усі деталі: як саме будуть використовуватися валідатори, де саме в транспорті вони встановлюватимуться та все інше ми обговорюватимемо тоді, коли будуть підписуватися угоди. Ми ж, перевізники, будемо виконувати свої функціональні обов’язки, що стосуються перевезення пасажирів», — зазначив директор ПП «Шеріфф» Олександр Янчук.

  А Сергій Сухомлин акцентував на тому, що наступного року місто платитиме за кілометраж і будуть проведені нові конкурси: «Те, чи буде ще змінюватися вартість проїзду в нашому місті, залежить від багатьох факторів. Зазначу, що на сьогоднішній день ціни на проїзд у Житомирі навіть економічно необґрунтовані. Лише за останні місяць-півтора ціна на пальне зросла більш ніж на 10%, тож згідно чинного законодавства перевізники мають право звертатись з проханням, аби ще збільшувати тарифи на проїзд. Але нині ми домовилися з перевізниками, що 5 гривень — це та ціна проїзду у маршрутних таксі, яка поки усіх влаштовує. Ще одне рішення. Хочу наголосити, що перевезення пенсіонерів з 10:00 до 16:00 — це теж досить велике навантаження на перевізників! А це, до речі, близько 76 тисяч житомирян. Поки ми прийняли таке рішення. Але я ще раз кажу, що ми рухаємося в такому напрямку, щоб вже наступного року вийти на іншу систему взаємовідносин міста з перевізниками. Будемо проводити нові конкурси, де перевізники будуть давати ціну за кілометр проїзду, місто буде саме збирати кошти і відшкодовувати вартість перевезення перевізникам. Тоді вже місто буде саме встановлювати тариф: коли перевізники можуть самі доплатити, або ж якусь частину коштів їм компенсуватиме місто. Це вже буде створювати такий баланс.

  Нині ми не зможемо змусити усіх перевестися на картки для проїзду і розуміємо це. Але вже з нового року ми починаємо видавати картки для наших пенсіонерів, які вони будуть використовувати в маршрутних таксі для того, щоб нам порахувати кількість пенсіонерів, які їздять у цьому транспорті. Поки ми не можемо цього зробити. Але вже десь за період півроку, можливо трохи пізніше, ми нарешті перейдемо на іншу систему фінансових взаємовідносин з перевізниками. Ми тільки за те, щоб всі розрахунки перевізника йшли через валідатор. Це покаже дійсно їх фінансові об’єми, бо ці об’єми ніхто не може порахувати. Якщо ж всі розрахунки підуть через валідатори, через карти, через безготівковий розрахунок, тоді дійсно буде підтвердження чи не підтвердження того тарифу, на який вони претендують».

Катерина Дейнека

 

Последнее изменение Суббота, 25/11/2017

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework