НЕДВИЖИМОСТЬ ЖИТОМИРА

Житомирянин розповів, як знущаються з покупців у місті

Житомирянин розповів, як знущаються з покупців у місті

 У своєму сьогоднішньому дописі, від 27 грудня, Андрій Копєйченко розповів про те, як намагався вирішити проблему з несправним планшетом, який придбав лише 8 днів тому. Що ж обурило житомирянина і чому йому так і не обміняли техніку, якою користувалися трішки більше тижня, або ж просто не повернули кошти в одному з магазинів побутової техніки та електроніки в Житомирі? Відповіді на ці запитання отримаємо, ознайомившись з дописом Андрія.

   «Ця історія почалася 9 днів тому, коли один з моїх знайомих придбав новенький планшет у магазині Comfy, що знаходиться в ТРЦ «Глобал. UA». До речі, за немалі гроші (близько 8 тисяч гривень). Вчора (минуло всього 8 днів з моменту купівлі), пристрій просто перестав працювати... Здавалося б, немає нічого простішого, аніж піти в магазин та обміняти товар. Але ж ні — усе виявилося не так вже й просто. Спочатку ми чекали 10 хвилин, коли з'явиться сервіс-менеджер. Після деяких маніпуляцій він констатував, здавалося б, очевидну річ — планшет не працює (ніби нам немає більше що робити, ніж приїхати в магазин, щоб він увімкнув планшет). Але далі ще цікавіше...

  На вимогу замінити товар нам відповіли наступне: “Ви хочете замінити товар неналежної якості?” (капітан очевидність (ред. автор публікації додав ще й смайлик після цих слів). Чи не дивно? Як вважаєте? Навіщо б його міняти, якщо він працює). Цитую далі: “Це якби вам не сподобався колір, або жінка сказала, що це дуже дорогий товар — нема питань, замінили б або повернули гроші.  А так як він не працює, то ні, не можемо цього зробити”. На вимогу надати “Закон про захист прав споживачів” нам надали примірник Закону (УВАГА!!!) в редакції 2014 року, хоча остання його редакція, згідно офіційного сайту Верховної Ради (знову УВАГА!!!) 10.06.2017 р. На питання “Чому немає останньої редакції закону?”, працівник магазину відповів наступне: “Якщо вам треба — скачайте з Інтернету...” Знову крім ненормативної лексики сказати немає чого...

   На питання “Що ж нам робити?” нас посилають (правда в культурній формі) до сервісного центру, мотивуючи це тим, що якщо вони самі це зроблять, то це буде довше. Вивчивши деякі положення Закону, даю пояснення: це було зроблено для того, щоб якщо упродовж 14 календарних днів пристрій не відремонтують, той, хто взявся за ремонт, повинен відшкодувати вартість товару або ж замінити на аналогічний. Але магазину Comfy це не треба... Їх позиція: нехай сервісний центр “довбеться”).

  Тепер трохи відволічуся від теми. У процесі всієї цієї “феєрії” поряд з нами хлопець з великим званням “продавець-консультант” “впарює” (по іншому це назвати не можна) телевізор вартістю, мабуть, близько 15‒20 тисяч гривень.  На всі питання покупців він гарно киває головою, розповідає про можливості цього телевізора, мовляв, і те може, і те може. А перевірка якості роботи телевізора (знову УВАГА!!!) проводиться без підключення до будь-якого джерела сигналу. Як саме? Ось дивіться — він вмикається!:) А якщо, привізши щойно куплену техніку додому, вона не буде працювати за призначенням — везіть її у сервісний центр... Так виходить, якщо дивитися на позицію персоналу Comfy.

  Не можу я промовчати і про інше. На конкретні запитання, на кшталт як налаштувати телевізор на чітко визначений тип сигналу, пояснення було не те що непрофесійне, а чітко неправильне. Ось такі “професіонали” працюють в цьому магазині. Але, повторюся, це був ліричний відступ. Продовжую свою розповідь далі.

  З питанням, як вчинити в цьому випадку, я вирішив звернутися до тієї державної установи, яка повинна захищати права споживачів... Державна гаряча лінія мене (зазначу, що знову ж культурно) послали куди подалі. Цитую: “На жаль, немає жодного оператора, щоб вам відповісти”. Наголошую, що не жодного ВІЛЬНОГО оператора, а просто жодного... Це як? О 16 годині 53 хвилин у нас Державна служба не працює? Хоча, як на мене, вони повинні працювати доти, доки працюють торгівельні точки, тобто ЦІЛОДОБОВО! Набираю Житомирську філію... І що чую у відповідь? Знову цитую: “Це такий закон... я нічого не можу зробити…”. Тобто, розповісти про те, що якщо продавець має сумніви щодо того, що прилад вийшов з ладу внаслідок дефекту виробника, продавець повинен за власний кошт провести експертизу, а не відсилати до сервісного центру, цей фахівець не спромігся, або ж просто не захотів цього зробити (що більш вірогідно, а про причини цього я можу лише здогадуватися... хоча “попахує” змовою з продавцями, тобто корупційною діяльністю… але, зауважую, що це лише мої враження).

  Гаразд. Прямуємо до так званого “сервісного центру”. І ось знову “подарунок”. Чоловік, покрутивши планшет у руках, підключивши його до зарядного пристрою і таке інше, видав вердикт... Цитую: “Будемо відправляти на Київ”. У мене знову питання: “Якщо ви авторизований сервісний центр (а не просто контора пересилки), чому ви навіть не спромоглися відкрити планшет та хоча б витягнути батарею?”. Мабуть, такі “кваліфіковані” фахівці там працюють… До речі, назву “сервісного центру” з ремонту апаратури Lenovo можете дізнатися в магазині Comfy. Але далі ще цікавіше. Відповідь на питання, коли планшет буде зроблено, вразила своєю новиною: “Мабуть, в другій половині січня”. А як же 14-денний термін ремонту? (це знову питання до того фахівця “захисту прав споживачів”, який не розповів про це… І знову питання: “З якою метою? І де пропозиція надати в користування (на час ремонту) аналогічне за характеристиками обладнання?” Ще одне: на вимогу дати письмове обґрунтування, чому не хочуть замінити товар, нам відмовили, мотивуючи тим, що в цьому магазині ніколи не відмовлялися, що ви приходили, і ми відмовили. Тобто, не захотіли надати письмовий доказ того, що вони знущаються з покупців...

  І що ми маємо, як кажуть, на виході: людина заплатила чималу суму за товар, яким не може користуватися. Магазин, який продав йому товар усіма правдами та неправдами, відхрещується, захист прав споживачів не працює, або некомпетентний, або в змові з продавцями та сервісним центром, а сервісний центр — це не підприємство з ремонту за гарантією, а служба пересилки, тобто не виконує своєї роботи...

  Виникає ряд питань, зокрема: “Чому народні обранці, яких ми вибирали, не звертають уваги на такі дії та такі закони?”, “Чому органи місцевої влади допускають таке?”, “На що дивляться правоохоронні органи?”, “Кому і навіщо ми сплачуємо податки?” та “Чому в державних органах працюють, як мінімум, некомпетентні фахівці і кому це вигідно?”.

  Якщо хтось знає, то нехай розповість, щоб було такому продавцю у будь-якій європейській державі? Тобто, в яку Європу ми премося, з “совковським” ставленням до рядового громадянина? Дякую за увагу та коментарі!», — написав у своїй публікації Андрій Копєйченко. Зазначимо, що наразі користувачі ще прокоментували цей допис.

Новини Житомира

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

marschrut

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

BP link u

Loading...

Go to top