В Бердичеві будуть судити пенсіонера, котрий подряпав своїми ребрами електропотяг

  Принаймні, такий висновок напрошується сам по собі після ознайомлення з офіційною позицією Укрзалізниці щодо трагічних подій по факту травмування пенсіонера електропотягом.

 

  Без перебільшення, вся Україна була шокована нещасним випадком на залізниці, який стався ввечері 24 січня у Бердичівському районі. Нагадаємо, що на залізничному пероні в Іванківцях 65-річному місцевому жителю Івану Бойко затисло дверима електропоїзду руку та ногу, руку він звільнити встиг, а от ногу – ні, і чоловіка майже сорок метрів тягнуло за потягом, аж поки люди не підняли крик та не зірвали стоп-кран. Машиніст у цей час ні на що не реагував. Постраждалого відразу ж доправили до реанімаційного відділення Бердичівської районної лікарні, медики діагностували у нього перелом кількох ребер та лопатки, - пише berdichev.biz.

  За словами постраждалого, трагедія сталася в результаті несправних дверей електропоїзда: одні зовсім не відчинилися, а коли він перебіг на інші, ті були відкриті лише до половини. І щоб не проїхати власну станцію та не вийти десь у Козятині, він спробував протиснутися, однак машиніст вже закрив двері, що призвело до нещасного випадку. Жителі села Іванківці вже не вперше стикаються з такою проблемою, коли у електропоїзді не відчиняються двері. Більше того, вони абсолютно ніяк не позначені як несправні, так що людям доводиться або швиденько перебігати на інші, або їхати до Козятина.

  На щастя, потрапивши у пастку потяга, пенсіонер залишився живий, але наслідки отриманих травм даються взнаки і досі. Одразу ж після інциденту, коли подія завдяки ЗМІ, у тому числі і всеукраїнським, набула резонансу, з’явився репортаж ТСН про те, що “Укрзалізниця” звільнила машиніста електрички, яка протягнула застряглого в дверях пенсіонера. «Покарають і машиніста потяга, і його помічника. Перед тим, як рушити з платформи, саме вони мали впевнитись, що всі пасажири вийшли та зайшли. Наразі спеціальна комісія з’ясовує й те, чому електричка курсувала з несправними дверима», – йдеться у метеріалі.

  Водночас, бердичівським журналістам стало відомо від родичів постраждалого, що машиніст та його помічник, які начебто «відсторонені» від роботи, приходили до пенсіонера у лікарню, звинуватили його у тому, що він сам винен, так як міг «не поспішати, а зірвати стоп-кран», та пропонували… 5000 гривен, щоб «зам’яти» справу, а самі і надалі продовжують працювати. Ось скільки коштує чуже життя для декотрих… З метою з’ясувати, яка ж офіційна позиція ПАТ «Укрзалізниця» по даному питанню, і яке покарання чекало на машиністів та працівників ДЕПО, допустивших несправний електропотяг до роботи, було направлено офіційний інформаційний запит. І якщо чесно, відповідь нас шокували своїм цинізмом.

Публічне АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ «ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ»

  На Ваш запит на інформацію від 06 лютого 2018 року регіональна філія
«Південн-3ахідна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська
залізниця» повідомляє, наступне:

  1. 24 січня 2018 року о 18 год. 26 хві під час зупинки електропоїзда Мб256 сполученням «Бердичів – Козятин» по зупиночній платформі «Іванківці» громадянин Бойко Іван Васильович не зміг вийти з вагону, так як двері вагону були зачиненні (заблоковані на відкриття), тому він перебіг в сусідній вагон. Стоянка електропоїзда по зупиночній платформі «Іванківці» складала 1 хвилину. Локомотивна бригада впевнившись, що посадка-висадка пасажирів не проводиться, по внутрішньо-салонному зв`язку оголосила про закінчення посадки та закриття автоматичних дверей. В момент закриття автоматичних дверей пасажир Бойко І.В. намагався здійснити висадку, але не встиг і двері електропоїзда під час закриття затисли йому праву руку та ногу. В цей час електропоїзд рушив. Висмикнувши руку, Бойко І.В. втратив рівновагу і його потягло по перону. Пасажири електропоїзда зірвали стоп-кран. Згідно даних з розшифровки швидкостемірної стрічки гальмівний шлях електропоїзда склав 30 метрів. Після зупинки електропоїзда помічник машиніста направився до другого вагону з хвоста електропоїзда, де знаходився Бойко 1.В. і запропонував йому доставити до ст. Козятин і там визвати «швидку медичну допомогу». Потерпілий відмовився, мотивуючи тим, що односельці, які з ним їхали, вже викликали «швидку» з Бердичева. Потерпілого було доставлено до Бердичівської ЦРЛ.

  2. Службове розслідування випадку травмування громадянина Бойка І.В. проведено 14.02.2018 виробничим підрозділом Козятинська дистанція колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Згідно висновку комісії, травмування потерпілого Бойко І.В. сталося внаслідок порушення ним ч.2 п. 2.4 абз. 2 «Правил безпеки для пасажирів та громадян під час перебування на залізничному транспорті». В ході проведення службового розслідування, була проведена бесіда з потерпілим Бойко І.В., який повідомив, що чув оголошення машиніста про закриття дверей, але не звернувши уваги понадіявся на власні сили, не зірвав «стоп-крани та почав виходити з вагону, внаслідок чого і спричинив дану ситуацію.

  3. За результатами оперативної наради при начальнику локомотивного депо Шепетівка від 27.02.2018, на якій розглядався випадок травмування Бойка І.В., локомотивна бригада, в складі машиніста Циванюка О.М. та помічника машиніста Руссова А.А., притягнута до дисциплінарної відповідальності (оголошено догани) за порушення трудової дисципліни, не пов’язане з режимом водіння поїздів, який забезпечує виконання графіку та безпеку руху відповідно до вимог правил технічної експлуатації залізниць. ІІідстави для звільнення та відсторонення локомотивної бригади відсутні.

  4. По факту травмування Бойка І.В. слідчим СВ Бердичівського відділу поліції розслідується кримінальне провадження №12018060050000105 від 25.01.2018 року, за знаками злочину передбаченого ч.2 ст.276 КК України. Під час досудового слідства будуть встановлені винні особи у вчиненні даного кримінального правопорушення. Відповідно до частини першої статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки ії вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

  5. У відповідності до чинного законодавства України всі пасажири, що здійснюють поїздку залізничним транспортом, в тому числі і за пільговими, безкоштовними проїзними документами, застраховані від нещасних випадків під час поїздки. Інформація з даними про страхову компанію та розмір платежів, належних до виплати у разі настання страхового випадку, розміщена в останньому рядку на бланках проїзних документів.
Разом з тим, представниками залізниці запропоновано Бойко Івану Васильовичу, після завершення лікування, пройти безкоштовний курс реабілітації у медичному центрі реабілітації залізничників «Хмільник».»

  На нашу думку, «Укрзалізниця» навмисне дочекалася закінчення громадського резонансу для того, що кардинально змінити свою думку та зробити винним у трагедії пасажира, сподіваючись, що проста родина з села Бердичівського району не зможе тягатися у суді з такою компанією, як «Укрзалізниця». Однак родичі постраждалого запевняють: будуть йти до кінця, але що найбільше їх дивує, що машиністи потяга, які винні у трагедії, пробують перекласти провину на хворого. Більше того – жоден з них навіть не подумав попросити вибачення. Таким чином, попередня заява «Укрзалізниці» про звільнення або відсторонення локомотивної бригади на сьогоднішній день, згідно з відповіддю на інформаційний запит, не відповідає дійсності. Вочевидь, ледь не втрачене життя люблячого батька, діда та просто порядної людини, яким знають травмованого у селі, вже нічого не значить в Україні.

Денис Заремський, berdichev.biz

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework