У Житомирі затвердили положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків

    Про це повідомляє прес-служба Житомирської міської ради.

 

    На сьогодні питання щодо здійснення сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території міста Житомира не врегульовано. Така ситуація стає причиною поширення стихійної торгівлі у місті, розміщення об’єктів торгівлі без урахування архітектурних, історико-культурних чинників, санітарно-гігієнічних, пожежних, торговельних норм, з порушенням правил благоустрою міста.

   Рішення «Про затвердження Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира» прийнято виконавчим комітетом міської ради в середу, 21 лютого. Зазначений документ підтримали 18 членів виконавчого комітету.

   «У даному документі прописано основні вимоги до розміщення та функціонування об’єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг та організації проведення ярмарків. Порядок отримання погодження для проведення цих заходів», - розповідає   начальник відділу економіки промисловості та сфери послуг міської ради Наталія Кравченко.

    Також Наталія Кравченко поінформувала: «Заяви стосовно отримання погодження щодо розміщення об’єктів сезонної торгівлі, надання послуг у сфері розваг подаються суб’єктами підприємництва щороку до 1 лютого. У цьому році заяви можна подавати до 15 березня, оскільки не всі встигнуть підготувати документи своєчасно».

    У положенні вказано, що при здійсненні сезонної, святкової  виїзної торгівлі та  наданні послуг у сфері розваг, організації проведення ярмарків на території міста забороняється здійснювати торгівлю без урахування вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11.07.2003 № 185 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами».

   Зокрема, забороняється розміщення об’єктів сезонної, святкової  виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, під час проведення ярмарків на території міста на облаштованих газонах, квітниках; з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони» та ДБН України 360-92** «Планування та забудова міських і сільських поселень» (із змінами); навпроти пішохідних переходів.

   Об’єкти сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, під час проведення ярмарків повинні мати належний естетичний вигляд, відповідати вимогам чинного законодавства України щодо дотримання санітарного стану, охорони праці, техніки безпеки.

   Організатори проведення ярмарків, особи, яким погоджено розміщення об’єктів сезонної торгівлі, облаштованих майданчиків, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг тощо, зобов’язані дотримуватись вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 № 887 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Житомира».

    Також суб’єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об’єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі та надання послуг у сфері розваг зобов’язані:

    ‒ Здійснювати діяльність без права передачі в оренду.

    ‒ Утримувати об’єкт сезонної, святкової  виїзної торгівлі та з надання послуг у сфері розваг в належному санітарно-технічному стані та естетичному вигляді.

    ‒ Забезпечити на місці здійснення діяльності наявність урни, затвердженого зразку.

    ‒ Організатори ярмарків, суб’єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об’єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі та надання послуг у сфері розваг, у разі пошкодження тротуарного покриття в процесі здійснення господарської діяльності зобов’язані в місячний термін з моменту припинення господарської діяльності відновити це тротуарне покриття за власний рахунок.

Для отримання погодження щодо розміщення об’єктів сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг суб’єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради такі документи:

    ‒ Заяву згідно з додатком 1 до Положення.

    ‒ Копію виписки (витягу) з ЄДР.

    ‒ Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території зчотирьох ракурсів та схему місця розміщення об’єкту сезонної торгівлі (або з надання послуг у сфері розваг), а також зображення зовнішнього вигляду об’єкту.

    ‒ Письмове погодження власника / користувача стаціонарного закладу торгівлі / ресторанного господарства / сфери послуг щодо розміщення об’єктів сезонної торгівлі або з надання послуг у сфері розваг перед вітринами / вікнами таких закладів на прилеглій до них території.

    ‒ Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

Для здійснення святкової виїзної торгівлі суб’єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг міської ради такі документи:

    ‒ Заяву (у двох примірниках) згідно з додатком 4 до Положення.

    ‒ Копію виписки (витягу) з ЄДР.

    ‒ Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній у заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно суб’єкт господарювання.

    ‒ Після реєстрації у Центрі надання адміністративних послуг міської ради заява передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради упродовж одного календарного дня.

    Для отримання погодження на проведення ярмарку суб`єкт господарювання, громадське об’єднання, установи, які мають намір бути організаторами ярмарку, подають до Центру надання адміністративних послуг такі документи:

   ‒ Заяву згідно з додатком 5 до Положення.

   ‒ Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території з чотирьох ракурсів та схему розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарку, погоджену із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради, що надаватиметься в користування учасникам ярмарку.

   ‒ Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

    Детально з проектом положення можна ознайомитися тут.

Джерело: Житомирська міська рада

Читайте також: Активісти з плакатом, заповнений зал людьми, якi прийшли послухати Сергiя Сухомлина та задати питання

Читайте також: Сергій Сухомлин: «Реформа децентралізації — одна з найуспішніших, які є в нашій країні»

Читайте також: Міський голова: «Ми вимагаємо постійно щось від міської влади, але ж давайте і самі будемо щось робити!»

 

Последнее изменение Суббота, 24/02/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework