Юрій Безбородов про Михайлівську: «Вулиця як бренд, працює по тим же законам, що й торгівельно-розважальний заклад»

   На своїй сторінці у Фейсбук головний архітектор міста зробив черговий допис стосовно архітектури міста і його головної вулиці — Михайлівської.

 

   «Вулиця як бренд, працює по тим же законам, що й торгівельно-розважальний заклад. Повинні бути магніти та якорі, заради яких сюди прийдуть батьки та приведуть своїх дітей, відпочинуть самі та розважать малечу. Сімейний відпочинок у поєднанні з візуальною привабливістю, туристичними атракціями, комфортом та безпечністю перебування - це саме про Михайлівську.

   Звичайно, що одним з потужних якорів є кінотеатр, який повинен працювати на повну потужність, використовуючи свої переваги і від розташування, і від літнього майданчику. Який працює не тільки на свята, а є системним майданчиком. Тим більше акумулювати у собі артистичне життя - фотовиставки та арт-події, стати тим самим громадським арт-кіно-простором. Зрозуміло що не всі сеанси будуть безкоштовними, але вони повинні бути, Мехалка повинна мати таку атракцію у кращому вигляді», — зазначив головний архітектор міста.

 

Последнее изменение Пятница, 11/05/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework