×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
Error loading library: joomla, Library not found.

Депутати облради передали Житомиру приміщення Корольовської та Богунської рад

Депутати облради передали Житомиру приміщення Корольовської та Богунської рад

   31 травня під час 16-ї сесії Житомирської обласної ради депутати ухвалили передати місту приміщення Корольовської та Богунської рад.

 

   За це рішення проголосували 47 з 56 присутніх народних обранців.

   За словами Сергія Сухомлина, міська влада збирається реконструювати будівлі і створити в них сучасні центри надання адміністративних послуг, кошти на які виділили згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2017 року №779 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам мм. Дніпра, Житомира, Кам’янська, Києва, Кропивницького, Львова, Новоград–Волинського, Одеси, Харкова та Черкас і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» на 2017 рік».

  «Згідно з постановою Кабміну №779 від 11 жовтня 2017 року виділяються кошти на створення «Прозорих офісів». Харків і Одеса якраз створили ці офісі на базі районних рад. Торік у цю програму потрапив і Житомир. Ми вже отримали частину коштів. Чому ці центри треба створювати? Зараз у нас через ЦНАП проходить 14-17% населення, 40% відвідувачів – жителі району, а не міста. Ми відпрацювали це питання з Пенсійним фондом, Центром зайнятості, поліцією (у кожному з них будуть створені поліцейські станції) тощо. У нас зараз ситуація, коли 72 тисячі пенсіонерів приходять перераховувати пенсії, сидять у коридорах, де взимку холодно, а влітку гаряче. Створення «Прозорих офісів» у приміщеннях районних рад дозволить зменшити черги і надавати більш якісні послуги у більш комфортних умовах»,  – зазначив міський голова Житомира Сергій Сухомлин.

doc1527768669

Джерело: Житомирська міська рада

 

 

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Go to top