Туризм в інформаційному полі. Або як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад?

  Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

   До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України, Житомирський обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

  «Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичні сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

  Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу Союз-ТВ, Житомирської хвилі та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

  «Цікаво почути пересічних людей та їх розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор Житомирської хвилі.

  Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути по території ОТГ.

  «Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського Центру.

 

Последнее изменение Вторник, 25/09/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework