×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 657.

У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста

  В рамка святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня 2018року житомиряни вибрали свій гастро бренд. Ним став  суп-гуляш по-житомирськи.

  За нього проголосували більшість житомирян, які вибирали з 5ти інших страв, а саме: млинці на різні смаки, рулет, профітролі, печення по поліськи, сирники. Пригощали житомирян та гостей міста студенти Житомирського торгівельно економічного колледжу Київського національного торгівельно-єкономічного університета. Окрім цього, в програмі святкування було Млинцеве шоу, Бармен шоу, конкурси, квести, вікторини, екскурсії містом, ярмарка майстрів.

  Партери заходу: ГО “Житомирська туристична асоціація”;  Житомирський торгівельно економічного колледжу КНТЄУ .

  Щороку 27 вересня у світі відзначається Міжнародний день туризму. Метою свята, заснованого Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 27 вересня 1979 року, є популяризація туризму як рушію регіональної та світової економіки, висвітлення його внеску в екологію світової спільноти, зміцнення дружніх стосунків між державами.

Джерело: kultura.zt.ua

 

Последнее изменение Среда, 03/10/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework