У Житомирі заряду валідаторів не вистачає на весь день. ФОТО

  Про це на своїй Фейсбук-сторінці написав Роман Мусійчук, депутат Житомирської районної ради.

   «Про реформу з впровадження валідаторів. Я не проти автоматизованої системи оплати за проїзд, але якщо робити реформи то потрібно продумувати все, до дрібниць. Автобуси комунального підприємства мають валідатор, з якого водій продає квитки, ці валідатори були куплені за чималі кошти з бюджету міста. Валідатори в автобуси встановлювало КП "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради, яке й надалі веде технічне обслуговування валідаторів за що справно виставляє рахунки КП "Житомирське трамвайно - тролейбусне управління" близько 900 тис гривень на рік. До чого це я веду.

  Автобусний парк КП "ЖТТУ", має технічну проблему з цими валідаторами, до речі, в нас в автобусах такі ж самі валідатори як купували за бюджетні кошти приватним перевізникам. Проблема банальна, на день не вистачає зарядки батареї для валідатора . Тобто, в 19:13 вечора (видно з фото), очевидно що зарядки ще на два повних круги на маршрут водію не вистачить, а це означає, що по факту водію потрібен або змінний валідатор, або ще одна батарея, або просто зарядний пристрій. Для підприємства що це означає що коли розрядиться валідатор, водій не видаватиме квитки, підприємство може не дорахуватися готівки, надія в цьому випадку тільки на совість водія. І це не один такий випадок.

  Питання до КП "Житомиртранспорт":

  1. Чому разом з валідаторами ви не видали зарядні пристрої, або змінні батареї, так як ви видали кондукторам в тролейбуси?
  2. Якщо просто банально не було в комплекті ні зарядного пристрою, ні змінної батареї, то чому не видати додаткові нам валідатори чи змінні батареї тих валідаторів, які купувалися приватним перевізникам, тих валідаторів які ви вилучили у перевізників?

  P.S. Якщо робити реформи, то потрібно їх робити продумано і послідовно, а то виходить так, що одне комунальне підприємство до кінця не продумало механізм, а інше комунальне підприємство платить 900 тисяч вам в рік за обслуговування і повинно ще купити на ваше обладнання за свій рахунок зарядні пристрої з перетворювачами струму.

  І ще одне, директор КП "Житомиртранспорт" Іван Фурлет написав що КП "ЖТТУ", в особі Євгенія Демчика, тормозить впровадження електронного квитка в Житомирі, тоді в мене питання до директора КП "Житомиртранспорт", де валідатори які ви купили приватним перевізникам за бюджетні кошти? Чи їх теж КП "ЖТТУ" забрало і десь сховало і тормозить впровадження єдиного квитка? То може як ви їх забрали у перевізників то на дайте нам, щоб вирішити і закрити питання по батареї у валідаторах в комунальному транспорту?», — йдеться в повідомленні.

Последнее изменение Пятница, 02/11/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework