На Житомирщині дорожнє полотно зношене більш ніж на 90%: В САД відповіли, чому автобан Житомир-Попільня виглядає як сито

  Днями в мережі з'явилося відео стану дороги, яка веде із Житомира в Попільню. Користувачів збурив вигляд шляху регіонального значення, адже асфальт швидше нагадував сито. 

 

  Автомобільна дорога Р-18 Житомир – Попільня - Сквира – Володарка – Ставище є шляхом регіонального значення на території України. Проходить територією Житомирської та Київської областей через Житомир — Попільню — Сквиру — Володарку — Ставище. Загальна довжина — 152,2 км.

 Як зазначає прес-служба САД у Житомирській області, на їхньому балансі знаходиться майже 84 кілометри (34,9 км асфальтобетонного покриття та 49 чорнощебеневого).

  Шлях побудований окремими ділянками, починаючи з 1930 року, капремонт подекуди проводився лише у 1993-1999 роках.

  Останнім часом, а саме у 2017-2018 роках на близько 6-ти кілометрах шляху в Житомирському районі було виконано поточний середній ремонт.

  У 2018-му – за рахунок коштів з експлуатаційного утримання було виконано ямковий ремонт покриття. Відремонтовано 60,8 км –  майже 100 тисяч квадратних метрів покриття.

  Деякі ділянки шляху наразі повністю вичерпали свій ресурс.

  Служба автодоріг в області неодноразово зверталась з проханням про збільшення ліміту фінансування на даний шлях, адже обмежене фінансування не забезпечує найменшу необхідність для забезпечення безпеки руху.

  Та все ж, при настанні сприятливих умов підрядник планує приступити до виконання аварійного ямкового ремонту на а/д Р18 холодним асфальтобетоном.

  Варто нагадати, що з 2000 року  фінансування дорожньої галузі було за залишковим принципом, а джерела наповнення дорожнього фонду покривали інші статті Державного бюджету. Як результат - порушені всі норми по дотриманню міжремонтних термінів автошляхів, а міцність дорожнього покриття забезпечувалась лише за рахунок ямкового ремонту.

  Переважна більшість мережі доріг потребує, як мінімум, капітального ремонту, вартість якого на теперішній час становить від 20 до 40 млн. грн. на 1 км.

  Із 2018 року в країні запрацював «Дорожній фонд», який наповнюється з трьох джерел: акцизного збору, ввізного мита на нафтопродукти і з імпортованих на митну територію України транспорту і шин.

  Ці гроші є цільовими, тобто їх не можна буде використовувати ні на щось інше, крім ремонту доріг. Однак на повну фонд запрацює тільки 2020 року. 2018-го тільки 50% податків пішло на дороги, 2019-го – 75%, а 2020-горд грн.

  Але варто набратися терпіння, адже в Україні і в Житомирській області зокрема дорожнє полотно зношене більш ніж на 90%.

  На даний час на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області 26 шляхів державного значення загальною протяжністю 1606 км (міжнародні, національні, регіональні та територіальні).

  Наголошуємо, що об’єкти ремонтів в областях на шляхах державного значення та їх фінансування для САД регламентуються Постановою КМУ про затвердження об’єктів ремонтів на поточний рік та обсяги їх фінансування.

 

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework