Тетерівська та Брониківська ОТГ розпочали розробку стратегій комунікації

  Команди фахівців Тетерівської та Брониківської ОТГ Житомирщини розпочали розробку стратегій комунікацій за підтримки Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України.

   6 лютого дві команди пройшли вступний тренінг «Стратегія комунікації» і обрали теми для роботи. Тетерівська громада розроблятиме стратегію комунікації для розвитку туризму громади, а саме формування нових туристичних продуктів.

  «У нас є туристичний маршрут, протягом року ми проводимо низку великих фестивалів та заходів для туристів, ми налагоджуємо співпрацю із туристичним бізнесом та дотичними до туризму структурами. Сьогодні ж ми ставимо собі за мету залучити до цього процесу місцеве населення максимально, адже без послуг для туристів монетизувати наш потенціал буде складно», - переконанаВалентина Дверник, начальник відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

  Команда громади складається із фахівців сільської ради, приватних підприємців та освітян. На тренінгу група напрацювала ідеє створення дитячого екскурсійного маршруту пейзажними місцями громади та створення бази для проведення інтегрованих тематичних уроків на природі.

  «Діти разом із вчителем зможуть побачити, потримати, відчути на собі те про що зараз дізнаються усно. Наприклад, матеріалознавство – це набагато краще, коли учні потримають в руках шматки граніту, лабрадориту чи габро, а ніж подивляться на картинках», - наголошує Юлія Святненко, спеціаліст відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

  У фахівців Брониківської ОТГ тема стратегії розвиток кооперативного руху в громаді. Фахівці сільської ради, підприємці, фермери та активні мешканці громади ставлять собі за мету створити молочний кооператив та залучити мотивованих селян до спільної діяльності.

  Стратегія комунікації передбачатиме проведення низки навчальних та комунікаційних заходів для того аби переконати селян об’єднуватись, адже це ключова потреба для формування спроможного кооперативу.

  «В громаді є декілька великих фермерів, і сотні селян, які тримають по декілька корів. Молоко приймають по низькій ціні, всього 5 гривень. Тому створення кооперативу дозволить підняти вартість молока та збільшити його кількість. Напрацювання стратегії дозволить нам налагодити співпрацю між розрізненими селянами», - розповідає Василь Осадчук, заступник голови Брониківської ОТГ.

  Написання стратегії триватиме декілька місяців, а її реалізація займе триваліший час, адже в обох випадках є потреба переконання мешканців громад до економічно активної діяльності. У березні заплановані наступні робочі зустрічі із командами громад, яким допомагатиме Дмитро Клименко, радник з Комунікації, Житомирського Центру.

  «В обох громадах вже пророблено значну роботу у визначених темах, стратегія ж має допомогти чітко сформулювати цілі роботи та знайти вірні меседжі для мешканців громад. Це процес складний та довготривалий, але результатом стане об’єднання людей та створення нових можливостей», - переконаний Дмитро Клименко, радник з комунікації, Житомирського Центру.

  Нагадаємо, що у 2018 році за підтримки Житомирського Центру Білокоровицька сільська рада розробила стратегію комунікації у сфері поводження з твердими побутовими відходами. І сьогодні команда фахівців громад в рамках навчальної поїздки, яку організувала Програма «U-LEAD з Європою», «Ефективне поводження з відходами» поїхали до Словенії.

 Новини Житомира

    

Последнее изменение Четверг, 07/02/2019

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework