Заступник начальника КП "ЖТТУ" прокоментував скандал з їдальнею підприємства

  Заступник начальника комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Максим Манухін прокоментував ситуацію зі звинуваченнями працівників їдальні підприємства, яке розмістило місцеве ЗМІ.

   У дописі на своїй особистій сторінці у Фейсбук він розповів про факти порушень у їдальні підприємства, які викрив контрольно-аналітичний відділ Житомирської міської ради  під час перевірки, зазначає insider.zt.ua. Зокрема мова йде про завищення ціни закупівель, відсутність сертифікатів якості продуктів харчування, що закуповувалися, а також порушення при ведені документації.

  Загалом він зазначає, що така діяльність їдальні принесла збитків підприємству на суму 198 тисяч 087 гривень. І це лише за 2018 рік (період перевірки).

  Далі цитуємо.

  "Минулого тижня у місцевому ЗМІ з’явилася інформація щодо діяльності їдальні комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління». Був опублікований лист працівників їдальні, які скаржаться на начальника підприємства, який нібито заважає їм працювати, «знищує їдальню» і хоче їх звільнити. До того ж зазначається, що їдальня раніше ледь не приносила прибутки і процвітала, а от лише за керування нового начальника Євгенія Демчика стала збитковою.

  Їдальня – це зона моєї відповідальності на підприємстві, як заступника начальника комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусного управління» і тому я вважаю за потрібне прокоментувати цю ситуацію. Але щоб не бути голослівним, надаватиму деякі факти з акту перевірки контрольно-аналітичного відділу Житомирської міської ради, який проводив ревізію на підприємстві ще до нового року.

  1. В ході вибіркової перевірки було встановлено, що на закупку сільськогоподарської продукції за період, який перевірявся, завідуючій їдальні Галині Васьківській, яка також займала посаду бухгалтера, було видано підзвіт 287 тисяч 666 гривень. Працівники контрольно-аналітичного відділу встановили, що денні забірні листи оформлені з порушеннями: без дат, місць складання, підписів осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції не ідентифіковані, а також відсутні підписи хто прийняв, хто перевірив, директор та бухгалтер – усього цього у документах не було. Так само з порушеннями були оформлені товарні листи. Це просто повний безлад та хаос в документації.
  1. Також було встановлено, що жодного документу, який міг би підтвердити якість продукції, яка закуповувалася, представленого не було. Тобто чим годували наших працівників та гостей підприємства увесь цей час – незрозуміло. М’ясо, овочі та фрукти закуповувалось у ФОПів, не у виробників, і ФОПи не надавали жодних сертифікатів, які могли б підтвердити якість продукції. А ви б хотіли таке з’їсти?

  Коли ми прийшли працювати на підприємство і дізналися про ганебну ситуацію з відсутністю сертифікатів якості, було зрозуміло, що ситуацію необхідно змінювати. Я проаналізував ціни, а далі були заключено прямі угоди з Житомирським хлібзаводом, оптовим магазином «Metro Cash & Carry. Жодних ФОПів, це можна перевірити.

  1. На підтвердження придбання продукції складалися закупівельні акти (місце закупок «Житній ринок»), які підписані: «гроші отримав» - «гроші заплатив». На основі цих актів, контрольно-аналітичний відділ міської ради порівняв дані зі статистичними і знайшов факти закупівель по завищеним цінам. При вибірковій перевірці лише 4-х закупівельних актів по 4-х видах продуктів було завищено ціни на загальну суму 4 тисячі 155 гривні. Сума не така велика, але це лише 4 акти. Наприклад, коли вартість 1 кг абрикос складала 24-25 гривень, їдальня купувала за 50 гривень; вартість 1 кг слив – 19-18 гривень, а їдальня купувала за 40 гривень та інше.
  1. У ході проведення перевірки були також представлені медичні особові книжки усіх працівників їдальні, окрім завідучої виробництвом Галини Васьківської. Чому такого важливого документу, який має бути і всіх осіб, що працюють в сфері громадського харчування і де зазначаються проведення обов’язкових медичних обстежень, так і залишається відкритим питанням.

  Якщо підсумувати усе вищесказане та визначити, яку шкоду це принесло підприємству, то зазначу, що через неналежне документальне підтвердження по підзвітній особі Галині Васьківській НЕМОЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДЗВІТНИХ КОШТІВ НА СУМУ 198 тисяч 087 гривень.

  До того ж, є ще одна цікава річ. Їдальня увесь час використовувала електроенергію та воду без обліку, а рахунки сплачувало саме підприємство. Їдальня є платником ПДВ, хоча саме ТТУ ні. У них є своя бухгалтерія і все інше.  І про цей секрет довгий час ніхто не знав, що не зовсім чесно.

  Я вже казав вище, що у листі йшла мова про те, що нібито їдальня була прибутковою, а зараз стала збитковою. Так от. За 2018 рік від діяльності їдальні підприємство отримало 27,7 тисяч гривен. З них за 8 місяців заробили 9 тисяч (плюс мінус), а з вересня – 17 тисяч за рахунок повернення ПДВ. Ціни якщо і підвищувалися, то лише через те, що дорожчає сировина. Так, їдальня не приносить великих прибутків, однак – це соціальна складова. Зараз ми вирішуємо, чи залишити одну ціну для працівників трамвайно-тролейбусного управління, а іншу – для гостей підприємства, які у нас обідають. Або ж їдальня буде закритого типу. Це вирішуватиме колектив.

  Я розумію, що весь цей бруд від завідуючої їдальні вилився через те, що були викриті значні порушення. Однак не розумію, чому на її думку ті люди, які вказують на помилки та вимагають їх виправити, щось там знищують. Якби діяльність їдальні була прозорою, не було б жодних питань. Але, на жаль, це не так. І контрольно-аналітичний відділ це підтвердив".

Джерело:insider.zt.ua

 Новини Житомира

 

Последнее изменение Четверг, 28/02/2019

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework