У Житомирі запустили SMS-оплату за проїзд у громадському транспорті
Про це повідомили в прес-службі “Київстару”, передає Укрінформ.
“Найбільші мобільні оператори України спільно з Житомирською міською радою та комунальним підприємством «Житомиртранспорт» запустили послугу оплати проїзду в громадському транспорті за допомогою SMS. Житомир став третім містом в Україні, де абоненти всіх трьох мобільних операторів можуть оплачувати поїздки таким чином”, - зазначається в повідомленні.
Раніше така можливість з'явилася у жителів двох міст - Івано-Франківська та Львова. Послуга оплати за допомогою SMS доступна також у Вінниці абонентам “Київстар”. Досвід впровадження сервісу в цих містах засвідчує, що SMS-оплати стають дедалі популярнішими серед мешканців. Так, в Івано-Франківську, Львові та Вінниці в такий спосіб було придбано більш ніж 50 000 квитків.
Як зазначив директор по роботі з державними підприємствами “Київстар” Костянтин Вечір, сервіс SMS-оплати створений на базі фінансового продукту Смарт-Гроші і має великі перспективи для розвитку. “Крім зручності для пасажирів він дає можливість міським службам точніше оцінити пасажиропотік у громадському транспорті і збільшити об'єм здійснюваних оплат завдяки розширенню можливостей розрахунку для пасажира”, - розповів він.
Вечір подякував Житомирській міській раді і колегам по телеком-ринку за відкритість до співпраці та інновацій. Він зауважив, що це не єдине рішення, яке Київстар пропонує міським муніципалітетам, щоб облаштувати міста за принципом Smart-city. Йдеться, зокрема, про Mobile ID для простого доступу до електронних послуг міста або аналітичні звіти на базі Big Data-технологій для розвитку інфраструктури та туризму.
У свою чергу заступник генерального директора Vodafone Україна (регіон Центр) Андрій Большаков висловив задоволення тим, що Житомир став третім містом, де послуга SMS-оплати в електротранспорті запускається усіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для усіх мешканців міста та туристів.
За словами керівника напрямку рішень для великого бізнесу lifecell Андрія Софіюка, впровадження сучасних цифрових сервісів для мешканців міст є одним з основних пріоритетів компанії lifecell. “Сьогодні ми разом з колегами по ринку раді долучитись до розвитку технологічних послуг в Житомирі. Відтепер усі абоненти зможуть легко, швидко та екологічно сплачувати за проїзд у міському транспорті з будь-якої моделі мобільного телефона за допомогою SMS-повідомлення. Ми плануємо й надалі співпрацювати з муніципальними службами та разом відкривати нові можливості для мешканців міст по всій Україні», - сказав він.
Оплатити проїзд SMS-кою дуже просто: пасажиру достатньо надіслати повідомлення з кодом відповідного маршруту на номер 877 та за 1-2 хвилини отримати повідомлення-відповідь з підтвердженням платежу і терміном дії квитка. Плата за саме SMS при цьому не стягується - з мобільного рахунку абонента списується лише вартість проїзду. Сервіс доступний усім абонентам передплаченого зв'язку Київстар, Vodafone і lifecell.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Начальнику КП «ЖТТУ» знову дали догану
Последнее изменение Пятница, 17/05/2019