"Програмування — захоплива подорож": розповідь каліфорнійського підприємця із Житомирщини. ФОТО

  Антон Анісімов — підприємець та "архітектор" програмного забезпечення, який живе в Каліфорнії, хоча є уродженцем Новограда-Волинського.

   Він має 20 років стажу у розробці софту, понад 70 додатків та сотні проєктів. Наш маленький комп'ютерний геній Захар Лісовий взяв у нього інтерв'ю для того, щоб дізнатися чому Антон вирішив створити CALCULARIUM, передає novograd.city.

  За його словами, ідея виникла через власні потреби. Він використовував різні калькулятори на своєму телефоні, однак вони не задовільняли його. "Мені захотілося, щоб він став більш гнучким, де були б змінні, можливість повторного використання функцій, редагування, збереження історії та багато іншого", — зізнається автор додатку.

  Він витратив близько року лише на розробку та 2,5 місяці на дизайн. Щоб створити додаток, Антон взяв на себе дизайн та архітектуру, а ще одна людина працювала над функціоналом, використовували мову програмування Swift.  Антон говорить, що розпочав займатися програмуванням ще з лав старшої школи. Спочатку опановував Paskal та BASIC, пізніше — С++. Вчився у школі, а вдома на комп'ютері брата продовжував.

  "До програмування 50 на 50 мене підштовхнув брат. Він сказав мені, що якщо я захочу приводити друзів та грати з ними в комп'ютерні ігри, то повинен навчитися програмувати. Тоді я зайнявся вивченням Асемблер", — розповідає чоловік.

  Антон вважає, що це була чудова ідея з його боку, він дав змогу навчитись хоча б щось програмувати, на що знадобилося два роки. З часом, йому це сподобалося й він працював за комп'ютером щодня.kd12022005 2

   з архіву Антона Анісімова

  "Я пам'ятаю свій перший комп'ютер, він був величезний, з чималим монітором та у 3-4 рази більший за теперішній і з потужністю, меншою, ніж зараз телефон. Звичайно, там були ігри, але досить примітивні у порівнянні з сучасною графікою. Я грав у "Принца Персії", Doom, Quake", — розповідає програміст.

  Першою його програмою, якщо говорити про маленькі, яких було сотні, то це був розрахунок чогось, проста графіка та ефект снігу, що падає. Тоді це було складно, у той час не було різних додатків. Перед закінченням школи Антон написав найбільшу програму "ARRAY REPLACEK" для пошуку та зміни тексту в файлах. Він навіть намагався її продати, але для цього не вистачило досвіду.kd12022005 3

   з архіву Антона Анісімова

  На рахунок комп'ютерних мов, говорить, що немає хорошої чи поганої. Для різних задач використовують різні мови та інструменти. Навіть BASIC, що застосовується давно, підійде для початківців, щоб зрозуміти структуру та підходи у програмуванні. Нині ж у програмних середовищах, наприклад у Scratch набагато більше можливостей для того, щоб вивчити створення програм не лише дітям, а й дорослим. Тому що, потрібно з чогось почати й чим це "щось" простіше, тим краще.

  Найскладнішим додатком для Антона є новий CALCULARIUM. Це не стосується розробки, а саме через дизайн та UX.

   По-перше, на ринку вже існує багато калькуляторів і занадто проблематично винайти щось нове. По-друге, калькулятор для смартфона при усій своїй складності має бути простим у використанні. Саме у цьому і полягала задача, зробити його потужним і водночас легким для будь-якого користувача.

  Його додатки підходять для платформ Apple: MacOS, IOS та трохи Apple Watch. Окрім цього, розробник знаходиться у пошуку нових ідей для Apple TV.

  У Антона є декілька улюблених функцій в додатку: ті, що дозволяють автоматизувати процес обчислення. "Наприклад, я хочу дізнатися середній рейтинг AppStore. Для цього в мене є готова функція і я просто підставляю у неї значення. А в подорожах я часто використовую конвертер валют", — розповідає чоловік.

  Щоб удосконалювати свої навички, він слухає небагато подкастів, читає Джеда Сандена, а також Пола Хадсона, який створив багато контенту про Swift. Для дітей рекомендує займатися через додаток в Ipad під назвою "Playgrounds", де є цікаві уроки.

  Чи можна заробити мільйон доларів продаючи програми? "І так, і ні. Це залежить від багатьох чинників, а не тільки від розробки. Перед створенням треба розуміти, чи є потреба ринку в продукті. Інколи можна відчути сильне розчарування, якщо додаток не завантажують, а іноді може бути 100 тисяч завантажень за добу. Це потрібно витримати, щоб рухатися вперед", — зазначає бізнесмен.

  Йому подобається, те чим він займається, не дивлячись на те, що це стресова робота. Зі слів Антона, інколи у нього бувають моменти, коли він не може досягти цілей через якусь бібліотеку чи проблем з власником кодом(так, усі ми помиляємося). Тоді й виникає напруження, але в основному це захоплива подорож.

  Новий додаток є платним, однак більшість функціоналу можна використовувати безкоштовно. У безоплатній версії є рекламний банер, який підтримує їх як розробників та дає можливість постійно працювати над оновленням програми. Якщо хтось хоче допомогти, то може купити місячну чи річну підписку або ж придбати програму в постійне користування. Найбільш популярним додатком серед його робіт є Globe Convert, який має понад 5 мільйонів завантажень. Близько 300 тисяч людей використовують його щомісяця.

  Свій річний заробіток Антон не афішує. Він має власну фірму "InVooDoo", засновувану 14 років тому, коли йому було 21-22 роки.

  " Її назва показує мою філософію життя та показує те, чим ми займаємося. У той час, я зацікавився італійською мовою. Мені сподобалося слово "inverno", що означає "зима", а вуду – вид духовного шляху. Комбінація цих слів для мене означає — дуже холодне концентрування на задачах, коли ніщо не може відволікти від процесу. В "InVooDoo" ми створюємо якомога кращий продукт, розширяємо кордони так далеко на скільки це можливо, приділяємо максимум уваги дизайну та UX. Я вважаю, що якісний код та якісний дизайн – складові успішного продукту", — розповідає Антон Анісімов.

  На завершення Захар розповів, як створити калькулятор у Scratch та продемонстрував це у відео.

Марина Андруцька, novograd.city

Новини Житомира

 

Последнее изменение Среда, 12/02/2020

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework