Сморід і дим: Як комунальники у Новограді «утилізували» деревину при дорозі. ВІДЕО

  Випалювання рослинності або її залишків заборонено законом – через ризик загоряння, що може створити загрозу життю та здоров’ю людей, забруднення атмосферного повітря і зниження родючості ґрунтів.

  «Однак, незважаючи на заборону, 18 лютого 2020 року близько 10 години за залізничним переїздом у місті Новограді-Волинському комунальники розвели багаття, люди з навколишніх будинків потопали  у їдкому диму і смороді спалених залишків деревини, а водія створювалися перешкоди під час руху у вигляді диму», ― передає 04141.com.ua.

  Відеозапис такого безчинства на адресу редакції сайту 04141.com.ua надіслав один з наших читачів.

  Слід зазначити, що відповідно до статті 9 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», кожен громадянин України має право зокрема на безпечне для його життя та здоров’я навколишнє природне середовище.

  Водночас, згідно зі статтею 12 даного Закону, громадяни зобов’язані берегти природу, охороняти, раціонально використовувати її багатства відповідно до вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища; здійснювати діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, інших екологічних нормативів та лімітів використання природних ресурсів; не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів; вносити штрафи за екологічні правопорушення; компенсувати шкоду, заподіяну забрудненням та іншим негативним впливом на навколишнє природне середовище.

  Статтею 20 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» передбачено, що спалювання промислових та побутових відходів, які є джерелами забруднення атмосферного повітря забруднюючими речовинами та речовинами з неприємним запахом або іншого шкідливого впливу, на території підприємств, установ, організацій і населених пунктів, за винятком випадків, коли це здійснюється з використанням спеціальних установок при дотриманні вимог, встановлених законодавством про охорону атмосферного повітря, не допускається.

  Кодекс України про адміністративні правопорушення містить низку норм, за якими може бути кваліфіковане спалювання опалого листя.

  Зокрема, стаття 77–1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність у вигляді штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170-340 грн) для громадян та від п’ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1190 грн) для посадових осіб – за випалювання рослинності або її залишків, зокрема опалого листяна земляхсільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та на газонах у населених пунктахбез дозволу органів державного контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища або з порушенням умов такого дозволу, а так само невжиття особою, яка одержала дозвіл на випалювання зазначеної рослинності або її залишків та опалого листя, заходів щодо своєчасного їх гасіння.

  Статтею 82 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачене накладення штрафу від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн) на громадян та від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн) на посадових осіб та громадян-суб’єктів підприємницької діяльності – за порушення вимог щодо поводження з відходами під час їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, видалення або захоронення.

  За статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлене покарання за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів у вигляді накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн) і на посадових осіб, громадян — суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн).

 Ці статті охороняють різні суспільні правовідносини. Саме тому вони застосовуються за різних обставин справи, зокрема вагоме значення тут має місце вчинення правопорушення. Крім цього, за цими статтями різняться і суб’єкти притягнення до адміністративної відповідальності.

  Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 77–1, 82 Кодексу України про адміністративне правопорушення розглядають органи Державної екологічної інспекції, а справи за статтею 152 Кодексу України про адміністративне правопорушення – виконавчі комітети (а в населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів,– виконавчі органи, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад або адміністративні комісії при виконавчих органах таких рад.

  А протокол про адміністративне правопорушення, яким фіксується саме правопорушення, складають:

  – за статтею 77–1 Кодексу України про адміністративне правопорушення – громадський інспектор з охорони довкілля; єгері та посадові особи користувачів мисливських угідь, уповноважених на охорону державного мисливського фонду;

 – за статтею 82 Кодексу України про адміністративне правопорушення статтею – лише громадський інспектор з охорони довкілля;

 – за статтею 152Кодексу України про адміністративне правопорушення – уповноваженими на те представниками органів внутрішніх справ (Національної поліції); посадові особи, уповноважені на те виконавчими комітетами (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, – виконавчими органами, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад; уповноважені члени громадських організацій або органів громадської самодіяльності (в разі делегування сільськими, селищними, міськими радами відповідних повноважень цим представникам громадських формувань).

Новини Житомира

       

Последнее изменение Среда, 19/02/2020

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework