У мерії пояснили, чому більшість маршруток Житомира не відслідковуються на електронному табло

  На електронному табло прогнозування громадського транспорту на зупинці навпроти Житомирської міськради один за одним у розкладі з'являються тролейбуси, однак з маршруток можна відстежити тільки №1 та комунальний автобус №4. І ті не кожного разу з’являються на екрані.

  Подібна ситуація і на інших зупинках: більшість перевізників відімкнули GPS-трекери, чи перейшли на іншого оператора, який показує рух транспорту лише на своєму сайті, - розповідає zhitomir.infо.

  За словами начальника управління транспорту та зв’язку Костянтина Підпокровного, згідно з договором, перевізники зобов'язані встановити GPS-трекери, однак проблема виникла в тому, що управління не визначило єдиного оператора системи відстежування.

 

  «Перевізники формально виконали умову договору ще 3-5 років тому і кожен автобус облаштований такими трекерами. Але враховуючи, що до даного часу не визначено єдиного оператора для системи моніторингу, комунальний транспорт, тобто трамваї, тролейбуси і автобуси працюють в системі Dozor, інші перевізники, хоча і мають обладнання для передачі даних, але майже як рік припинили договори з даною компанією. Натомість підписали договори з іншою компанією, яка також має відповідне забезпечення», - пояснює начальник управління транспорту Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний.

  Відслідкувати маршрутки в онлайн-режимі наразі можна на двох сайтах. «Dozor» показує увесь комунальний транспорт та маршрути №1, №3, №44. «Eаsyway» - приватні маршрути №58, №33, №30, №19, №19-А. Інші маршрути ніде не відображаються.

  Таких перевізників не штрафують, адже за місяць мають оголосити конкурс на визначення єдиного оператора в місті.

  «На даний час не штрафуємо. Після введення нового тарифу з 10 січня ми займалися питанням, щоб працювала система електронного квитка. На даному етапі це було дуже важливо - впровадження валідатора та системи електронного квитка. Наступним етапом буде налагодження диспетчеризації, бо це наступний крок і головне завдання на найближчий місяць-два», - додає Костянтин Підпокровний.

  В залежності від оператора, обслуговування GPS-трекерів може коштувати від 100 до 200 гривень на місяць за один маршрут.

  На запитання, чому комунальний автобус № 4 не завжди відображається на електронному табло прогнозування, начальник управління чіткої відповіді не надав. Проте зазначив, що комунальний транспорт моніторять щодня.

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework