Linux Хостинг от HostPro  

 

 

 

НЕДВИЖИМОСТЬ ЖИТОМИРА

На Житомирщині до «Великого будівництва» допускають не всіх. Чому?

На Житомирщині до «Великого будівництва» допускають не всіх. Чому?

  У Романівському районі переселенці із Вірменії (котрі у 90-ті роки тікали від війни у Нагірному Карабасі) створили декілька підприємств із будівництва і ремонту доріг (ТОВ «БК «Сарагас клан» та ВКФ «Урарту»).

   На Житомирщині вони прижились, окремі створили тут сім’ї, а головне — стали відмінними професіоналами дорожнього будівництва. Отож торік ми в деталях розповідали, де і які об’єкти дорожньої інфраструктури будували ці трудолюбиві майстри, - розповідає zhytomyrschyna.zt.ua.

  Були великі сподівання, що в цьому році в ході «Великого будівництва», оголошеного владою держави, клан дорожніх професіоналів із Романова (там, до речі, працюють багато й місцевих робітників) ще з більшим розмахом візьметься за ремонтні та будівельні роботи на дорогах області. Але коли ми приїхали на околицю Романова, на нас чекало гірке розчарування…

  — Ситуація змінилась і, на жаль, — у гірший бік, — із сумом констатує директор виробничо-комерційної фірми «Урарту» Азат Сароян. — Загалом проблеми із замовленнями у нас розпочалися ще в минулому році, коли влада після виборів помінялась. З нами навіть не розрахувалися за ремонтні роботи, які ми ще торік завершили. Це — відрізок дороги «Соболівка — Вила», який прилягає до автошляху «Баранівка — Висока Піч». Ще торік ми впорядкували цю дорогу (4,5 кілометра), а в нинішньому році підсипали гравієм узбіччя, зробили розмітку і встановили дорожні знаки. За ці роботи з нами ніхто не розраховується.

  — Яку суму заборгували? — уточнюю в Азата Абрамовича.

  — Близько 800 тисяч гривень. Я неодноразово звертався до департаменту регіонального розвитку Житомирської облдержадміністрації. Та мені там повідомили, щоб я звертався у вищі інстанції. Але у «вищих» кабінетах нас ніхто не хоче приймати і чути про наші проблеми.

  Ми знову написали в департамент лист, і якщо вони не розрахуються за виконану роботу, то розпочнемо демонтувати зроблене: заберемо дорожні знаки, труби та декілька тисяч тонн відсіву. Зазначу, що ці роботи виконувало товариство «Сарагас клан».

Дорожні майстри — в очікуванні нових робіт і підрядів.
Дорожні майстри — в очікуванні нових робіт і підрядів.

  Виникли проблеми і в розрахунках із ВКФ «Урарту». Торік «Урарту» виконала дорожні роботи приблизно на 110 мільйонів гривень — переважно в Любарському, Чуднівському, Новоград-Волинському і Радомишльському районах.

  Досі з «Урарту» зовсім не розрахувалися (близько 7 мільйонів гривень) за дорожні роботи, що були проведені торік поблизу Кочерева, за роботу в інших районах області розраховуються до цього часу незначними частинами. А загальний борг нині сягає 21-го мільйона гривень. Отож готуємо позови, будемо судитися. Іншого виходу немає, у всі високі кабінети «барабанили», але ніхто не хоче розібратися із цим неподобством.

  — А нові підряди на роботу в цьому році маєте?

  — Замовлень практично немає, хоча ми брали участь майже у всіх тендерах. У 6 тендерах пропозиції ТОВ «Урарту» були найвигіднішими і дешевшими, але всі вони не пройшли затвердження, бо придумувалися різноманітні зачіпки — типу «в документації кома не там стояла».

  А виграють тендери, як правило, одні й ті ж фірми, на балансі яких — 2 лопати, сокира і авторучка. Їх всі знають, вони — із Черкас і Києва. Та ще «Автомагістраль», яка давно працює на теренах області. До прикладу, недавно був оголошений тендер на 50 мільйонів гривень, ми ж запропонували роботу по ньому виконати за 36 мільйонів, але нас зі змагання «викинули» і оголосили переможця — ШБУ із міста Хмельницького. Ми подали скаргу в Антимонопольний комітет, чекаємо результату.

  Аналогічно ми «програли» тендери на ремонт доріг у Пулинському, Чуднівському та Ємільчинському районах.

  У підсумку, ми в цьому році залишилися без роботи, через місяць-два люди взагалі залишаться без зарплати і 110 професійних дорожників, не виключено, що підуть до центрів зайнятості.

  — А як же «Велике будівництво», заявлене Президентом України? Що, в нас так багато кваліфікованих дорожників? Хто буде освоювати більше 50 мільярдів коштів на Україні?

  — З усього видно, ми у вузьке коло «наближених» підрядників не входимо і нас там не хочуть бачити. А ми, до речі, відремонтували на благодійних засадах приміщення лабораторії в обласній лікарні, в ремонт вклали 450 тисяч гривень і близько 100 тисяч захисних масок купили та безкоштовно людям роздали. Ніхто нам за це навіть «спасибі» не сказав.

  — У вас тут така солідна матеріально-технічна база, така техніка сучасна стоїть...

  — А кого це зараз цікавить? Деякі фірми виграють тендери на сотні мільйонів гривень, а в них своїх робітників немає, техніки — також; документація — «липа» і підробка.

  — А у вас?

  — А в нас зараз — 200 одиниць сучасної техніки: трактори, грейдери, вантажні автомобілі. У мене складається враження, що в області вже наперед всі підряди на дорожні роботи давно вибірково поділили між декількома «наближеними» до влади фірмами. А всіх інших до підрядів і навіть до субпідрядів банально не допускають під різними, часто надуманими, приводами, — розчаровано підсумовує розмову керівник «Урарту».

  Ми побували й на території підприємства, де побачили акуратно розставлені десятки потужних авто, нові грейдери, трактори і навіть сучасний асфальтний завод. Без особливого настрою та ентузіазму спілкувалися з нами робітники.

  — Прикро, звичайно. Стільки потужної техніки, а вся стоїть, — бідкається грейдерист Віктор Яблонський. — Два грейдери нові купили восени, навіть обкатати толком не змогли, бо завантажені зараз десь на 10% від своїх технічних можливостей.

  До розмови приєднуються оператори дорожніх установок Петро Голумбйовський та Володимир Шувалюк. Вони теж готові працювати як і раніше на «повну силу», але реальних замовлень бракує.

  — Чекаємо, коли розпочнеться справжнє дорожнє будівництво, а не «піарне», коли буде діяти справедливий конкурс при розподілі замовлень і при визначенні переможців на тендерах, — з гіркотою кажуть дорожні майстри.

  Але коли це буде? І скільки потрібно чекати? До речі, в електронних ЗМІ з’явилися повідомлення про те, що окремі високопосадовці нашої області «завели» сюди свої «наближені» фірми, які незмінно стають переможцями тендерів на будівництво і ремонт доріг як державного, так і місцевого значення. І схоже, що ці повідомлення не є голослівними.

  Цікаво, що з цього приводу думають у численних органах, створених за наші з вами податки для того, щоб захищати бюджетну копієчку?

Новини Житомира

 

Последнее изменение Среда, 29/07/2020

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

 

 

 

 

 

 

 

 

marschrut

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

BP link u

Loading...

Go to top