4 аварії за три тижні – у Коростені щомісяця реєструють по кілька ДТП в одному і тому ж місці

4 аварії за три тижні – у Коростені щомісяця реєструють по кілька ДТП в одному і тому ж місці

  На околиці Коростеня на перехресті міжнародних автодоріг "Київ-Ковель" та "Виступовичі – Житомир" щомісяця реєструють по кілька ДТП в одному і тому ж місці.

   Щонайменше два ДТП на місяць в одному і тому ж місці. 5 відсотків аварій від загальної кількості пригод на території області припадають саме на це перехрестя міжнародних автодоріг "Київ-Ковель" та "Виступовичі – Житомир" на околиці Коростеня. За статистикою, за останні трохи більше ніж півтора року тут сталося майже півсотні ДТП, де травмувалось більше двох десятків людей та двоє загинули, розповідає Суспільне.

  4 аварії за три тижні минулого місяця: 9 листопада зіткнулися три автівки – фура та два легковики. 15-ого – тут не розминулися "Мерседес" та "Нісан", постраждала одна людина. 27 листопада одразу дві аварії – вночі не розминулась фура та "Жигулі", вранці на цьому ж місці зіштовхнулися два легковики.

  У жовтні "Джип" протаранив "УАЗик" "Укрпошти" – всередині бувало двоє людей, які отримали значні травми. Одна з постраждалих Оксана Пашинська тільки вийшла на роботу з лікарняного:

  "Ми тоді під'їжджали до перехрестя, це було перше перехрестя від Бехів. Ми зупинилися, почекали своєї черги. Коли загорілося "зелене" світло, ми рушили. Далі я нічого не пам’ятаю. Тільки те, що на світлофорі горіла цифра "14". І більше нічого. Водій мій вилетів через лобове скло, а я залишилась в машині і там переверталася вже в салоні".

  Микола Федорович внаслідок ДТП на цій трасі залишився інвалідом. Рік тому на своєму мопеді чоловік повертався з дачі. На перехресті його збила вантажівка. Як наслідок – важкі травми, рік в лікарнях та інвалідність:

  "Він мене правим боком машини повалив. Побив мені руки, пальці повибивав, груди, руку, ногу мені відбило повністю. Якраз в той період світлофори не працювали, я скільки їжджу цією дорогою – вже 30 років на дачу, то я на своїй пам’яті там бачив три аварії – особисто на моїх очах".

  За офіційною статистикою за два роки на цьому перехресті сталося майже півсотні аварій. У патрульній поліції кажуть: у більшості винні, в першу чергу, самі водії, які ігнорують світлофор, порушують правила проїзду перехресть або ж перевищують швидкість. Речник Патрульної поліції області Ігор Іванюк каже, аби змусити керманичів дотримуватись правил та зменшити кількість аварій, організували постійне чергування патруля на цьому місці:

  "Потрібно все ж таки працювати надалі з водіями. Там несуть службу інспектори патрульної поліції, котрі здійснюють контроль швидкісного режиму, також відпрацьовують порушення правил ПДР самими водіями. Скоріш за все, потрібен час, щоб водії все ж таки дотримувались основних правил, особливо, при наближенні до цього перехрестя".

  Місцеві жителі вже звикли до постійного звуку сирен рятувальників та "швидкої", які їдуть на виклики саме на це місце. Сергій Шикерявий цим перехрестям їздить майже щодня. За його словами, щоб зменшити кількість ДТП, треба облаштувати світлофор додатковими секціями для повороту наліво та збільшити час проїзду з Коростеня в бік Овруча і навпаки:

  "Один світлофор дасть невеликий результат, до нього потрібно долучити камери відеофіксації, які б карали порушників дорожнього руху. Це буде дуже дієвий захід. Крім камер, варто облаштувати шумові бар’єри. Якщо водій трошки втомився в дорозі, притупилась увага – цей шум збадьорить водія, посилить його увагу".

  У міській раді Коростеня про аварійне перехрестя знають. Вже неодноразово писали звернення до облавтодору, на балансі якого і знаходяться дві міжнародні дороги, із проханням змінити схему руху. Міський голова Володимир Москаленко каже, що найкращий вихід із ситуації – будівництво кола та організація кругового руху. Завдяки цьому на перетині доріг водії будуть змушені знижувати швидкість до безпечної. Частину видатків на будівництво кола готові профінансувати за рахунок місцевого бізнесу та міського бюджету.

  "До нас вже звернулися бізнесмени міста, які готові на себе частково взяти фінансування, щоб зробити цю розв’язку, – каже Володимир Москаленко. – А розв’язку треба робити. От, наприклад, як їхати з Києва, є Бородянка і там круговий рух з клумбою і водій хоче чи не хоче, а знизить швидкість. Він виїжджає на коло, і там вже перевага у того, хто рухається по колу. Таким чином все побудовано в Європі, я був в Іспанії – там скрізь розв’язки такі. І от ми сьогодні вимагаємо від "Укравтодору" таку розв’язку зробити".

  Будівництво розв’язки або ж кола у обласному автодорі поки не планують. Речниця Служби автодоріг області Світлана Чернях-Кондрацька каже, що звернення вони отримували і, реагуючи на них, збільшили час проїзду на цьому перехресті. Крім того, зараз розглядають питання облаштування там опор та освітлення.

Новини Житомира

 

Последнее изменение Суббота, 12/12/2020

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework