У Житомирі жителі створили ОСББ, але продовжують отримувати платіжки ще і від управляючої компанії

У Житомирі жителі створили ОСББ, але продовжують отримувати платіжки ще і від управляючої компанії

  Жителі багатоповерхівки, що по вулиці Д. Донцова, 3 створили ОСББ, але продовжують отримувати платіжки і від управляючої компанії "Полісся". Люди кажуть, що створили ОСББ, бо управляюча компанія не справлялася зі своїми обов’язками.

   Про це Суспільному розповів мешканець будинку Василь Шульський.

  "Ми змушені були створити ОСББ, тому що від управляючої компанії Полісся не було ніякої роботи, то за що ми їм платимо? – каже Василь. – Після того як було створене ОСББ, платіжки платимо в ОСББ і приходять нам платіжки з компанії "Полісся". Ось вони мені вже нарахували більше 2 тисяч гривень за 4 останні місяці. На якій підставі компанія "Полісся", нічого не роблячи, здирає з нас кошти?"

   Ще одна мешканка будинку Ірина Тимощенко говорить, що ОСББ в будинку створили у липні 2020 року, а працювати воно почало з вересня. За цей час відремонтували каналізацію і зробили освітлення у під'їзді. За її словами, раніше в будинку постійно пропадало світло, бо лічильники у підвалі були в воді. Нині ж ОСББ відремонтувало ливньовку.
 
  "До компанії "Полісся" звертатися це велика проблема, – додає мешканець будинку Олександр Анохін. – Я сам неодноразово звертався і все це даремно. Тільки починається опалювальний сезон – відразу ж починаються і проблеми. А ось зараз при ОСББ почалася зима і жодних проблем немає".

  Керує новоствореним ОСББ "Мальва Житомира" Оксана Наймушина. Жінка каже, що управляюча компанія "Полісся" надсилає людям платіжки за послуги, які вони не отримували, та зволікає із передачею технічної документації на цей будинок.

  "Ми створили ОСББ і зареєстрували його, повідомивши управляючу компанію "Полісся" про те, що в даному будинку утворилося ОСББ і ми вже не потребуємо їх послуг, – розповідає керівниця ОСББ. – Незважаючи на це, мешканцям нашого будинку з вересня минулого року надходять повідомлення про потребу оплатити ненадані управляючою компанією послуги. Наше ОСББ подало всі необхідні документи і листи в усі обслуговуючі організації. Ми самостійно підготували будинок до нового опалювального сезону. Маємо договір з організацією, яка надає нам електроенергію, здійснює технічне обслуговування ліфтів, сантехніки, електрики, надає бухгалтерські послуги, а пільга повертається на наш рахунок ОСББ. Всі нас визнали, а управляюча компанія "Полісся" не визнає".

   Юрист управляючої компанії "Полісся" Ярослав Кондратюк сказав журналістам Суспільного, що коментувати ситуацію не збирається, хоча і згоден, що оплачувати послуги за двома платіжками – це неправомірно.

  За словами юриста Віталія Яцківа, людям треба не платити управляючій компанії, яка виставляє рахунки, не надаючи жодних послуг.

  "Співвласники мають фіксувати згідно механізмів, передбачених законом, той факт, що послуга управляючою компанією не надається. І у випадку якщо трапляються такі ситуації, треба звертатися до суду щодо захисту своїх інтересів", – каже Віталій Яцків.

Новини Житомира

 

 
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework