Чому «буксує» у Малині «швидка»?
Малинчанка Ніна Мельниченко звернулась до редакції зі скаргою про те, що зі стаціонарного номера й мобілки неодноразово не може додзвонитись на «103». На тому кінці дроту звучать лише безперервні короткі гудки.
«— Реформи, реформами, а як же оперативно викликати бригаду лікарів «швидкої», коли раптово відчув себе зле?, — бідкається жінка. «103» я набирала з мобільного, робила спроби з різних телефонів (оператор «Київстар»). Без коду – «невірно набраний номер». З кодом – безперервні короткі гудки. Зрозумівши, що мої намагання марні, подзвонила друзям питати поради. Додзвонюватись почали «всім миром», та все одно марно. Хочу зауважити, що власне на роботу медиків будь-яких нарікань не маю. Навпаки, безмежно їм вдячна за те, що не раз рятували мені життя, але як же нам, літнім людям, додзвонитись до «швидкої», щоб вчасно отримати допомогу? Та й у сусідів у дитини раптово піднялась висока температура, як бути?», ― розповідає infomalin.biz.
Це питання журналіст переадресував старшому фельдшеру КНП «Малинське відділення-пункт постійного базування бригади екстреної медичної допомоги» Василю Примаченку. Він, зокрема, повідомив наступне:
— З першого січня нинішнього року всі виклики «швидкої» ідуть через єдину оперативно-диспетчерську службу, розташовану в Житомирі. Викликати «швидку» потрібно за тим же номером «103». Диспетчер фіксує виклик, направляє його в Коростень, а нам він доходить на планшет і ми виїжджаємо до хворого.
Отакі нововведення, схоже, знову «відірвані» від реалій сьогоднішнього життя, адже поки літні люди, «доб'ються» до «швидкої» допомога її лікарів уже, не дай Боже, може й не знадобиться…
А як бути жителям, скажімо віддалених Вишева, Морозівки, Бучків, Сичівки, Недашок, де вряди-годи є покриття та й поки люди дізнаються про отакі схеми-маршрути-команди «швидкої», то вона й дійсно вже може не знадобитись.
А ще уявіть, якщо пацієнта потрібно буде доставити в опорну лікарню, яку заплановано створити в Коростені.