Зокрема, як визначити фінансові цілі і втілити їх у життя; як інвестувати та управляти особистими фінансами; ораторське мистецтво як інструмент впливу; що важливо для банку XXI століття; як навчитись керувати часом, щоб він працював на вас; бізнес - від ідеї до стабільного доходу.
За словами самих випускників БізнесШколи, найбільше їм сподобались тема “Етапи створення стартапу. Секрети і пастки”, а також безпосередньо розробка та захист власного стартапу.
Стартап юніорки Діани за підсумками бізнес-сезону був визнаний найкращою бізнес-ідеєю. Дівчина розписала ідею, шлях залучення інвестицій, кошторис, аудиторію, унікальність власного магазину одягу. Крім цього, описала маркетингові ходи з просування свого магазину і вирахувала, через який період часу магазин має стати прибутковим.
“Мені сподобалось навчання. Не схоже на шкільні уроки. Я змогла помріяти і придумати власний бізнес. Мій магазин одягу обов’язково проводитиме різні цікаві акції і займатиметься благодійністю. Я навчилась придумувати не лише особливий одяг, а й дізналась, що треба перед стартом розрахувати потрібний капітал і звісно ж показати інвесторам, через який час ми очікуємо отримати прибуток”, - поділилась враженнями Діана.
Заняття у весняному сезоні БізнесШколи стартували в середині березня. Щотижня кваліфікований тренер для дітей проводила один урок.
Загалом житомирські школярі навіть під час літніх канікул можуть відвідувати екскурсії у ПриватБанку, відчути себе у ролі оператора колл-центру та розгадати всі завдання у квест-кімнаті. Для цього потрібно звернутись до найближчого відділення ПриватБанку або зателефонувати за безкоштовним номером цілодобової підтримки 3700.