НЕДВИЖИМОСТЬ ЖИТОМИРА

ЭКОНОМИКА

Укравтодор показав, як ремонтують дорогу Н-03, Житомир-Чернівці з висоти пташиного польоту. ВІДЕО

  "Дорога Н-03, Житомир-Чернівці. Житомирська, Хмельницька та Чернівецька області. Роботи йдуть повним ходом", - йдеться в описі під відео. 

Житомирщина - в переможцях рейтингу легкості ведення бізнесу

  Вінницька, Івано-Франківська та Житомирська області стали переможцями рейтингу легкості ведення бізнесу "Регіональний Doing Business 2018". 

Африканський порятунок для українського кормовиробництва: На Житомирщині почали вирощувати сорго

  В сучасному кормовиробництві кукурудзу можна цілком замінити на сорго — це найперспективніша кормова культура в Україні. Врожайність зерна сорго в Україні лежить у межах 10–20 ц/га: в умовах Лісостепу — 15 ц/га, а в Степу — 8. Цього року його посіяли сорго навіть на піщаному грунті на Житомирщині.

Міська влада Житомира підписала угоду з міжнародною кліматичною організацією про перехід на відновлювані джерела енергії до 2050 року

  7-8 вересня багато українських міст приєднаються до всесвітньої акції «Дій за клімат», метою якої є об'єднання зусиль кожної країни і кожного міста в протидії кліматичним змінам.

Из-за халатности областного автодора Житомирщину могут лишить 65 млн гривен Дорожного фонда

  В рамках перераспределения средств Дорожного фонда Житомирскую область могут лишить 65 млн грн, которые регион должен был использовать для ремонта дорог.

На Житомирщині фермери плануть вирощувати 700 голів бичків

  На одній із тваринницьких ферм СТОВ «Раківщинське» (Житомирська область), яке входить до кластеру «Полісся» групи компаній «Укрлендфармінг», завершуються роботи на новому відгодівельному майданчику для утримання 700 голів бичків.

Зміни до обласного бюджету 2018: 72,2 млн. грн. спрямовано на видатки загального фонду для медицини, культури, освіти та соціальної сфери Житомирщини

  Депутати обласної ради під час 17-ої сесії, 26 липня, підтримали внесення змін до обласного бюджету на 2018 рік. Попередньо це питання розглядалося на засіданнях профільних комісій. Зміни стосувалися розподілення видатків на медичну, культурну та соціальну сферу.

На ремонт доріг місцевого значення з держбюджету виділили 11 мільярдів

  За словами Гройсмана, обсяги виділених коштів на ремонт доріг по всій країні є безпрецедентними.

Житомирщина: Лісоперевезення та політичні провокації

  Лісовий ресурс області все більше стає осередком напруження. Цілі бандитські формування орудують тепер у глухих поліських лісах на «нічних лісозаготівлях».


  Озброєні вони нарізною зброєю, тепловізорами і вантажними «Мерседесами». А з нинішньої весни головного болю лісівникам додають пожежі й політики..., - пише zhytomyrschyna.zt.ua.

 

  Заблокували дороги і лісовози

  Перевезення лісу — це один із напрямків діяльності, що здійснюють лісогосподарські підприємства. Заготовлена, перероблена і продана деревина регулярно вивозиться автомобілями або залізничним транспортом. Переважна більшість лісгоспів області мають власний автомобільний парк потужних вантажівок, які ми часто бачимо на автотрасах області. Саме ці, заповнені добротною деревиною, вантажівки часто викликають неоднозначну реакцію громадськості.

  Народне обурення» провокують окремі політики, які спекулюють на наболілих проблемах людей заради підняття давно підупалих рейтингів. І почути можна різне: мовляв, «дорізають останнє», або «мабуть, крадений ліс возять». Нездорові чутки викликають нездорову реакцію і навіть стихійні протести, якщо ситуацію добряче підігріють проплачені політичні провокатори. Так було, приміром, у квітні в Радомишлі, де «громадські активісти» блокували автоперевезення деревини, незаконно зупиняли лісовози, обклеювали плакатами кабіни водіїв, ланцюгами обмотували колеса, ображали лісівників.

  Ми виїхали до Радомишля і поспілкувалися із учасниками тих подій.

  — Кожна машина, що перевозить лісопродукцію, обладнана спеціальними електронними чіпами, а водій отримує цілий пакет товарно­супровідних документів, — пояснює директор ДП «Радомишльське лісомисливське господарство» Іван Дмитренко. — З іншого боку, громадські активісти не мають таких повноважень, щоб зупиняти і перевіряти вантажні автомобілі, а тим більше — блокувати їх рух. Сьогодні лісоперевезення ретельно контролюються працівниками поліції, прокуратури і нашою лісовою охороною. Часто поліцейські проводять контрольний облік деревини, що перевозиться, відповідно до товарно­транспортної накладної перераховують кожен товарний екземпляр.

  Треба враховувати і той момент, що викуплену на аукціонах деревину перевозять її нові власники — деревообробники і вже вони несуть відповідальність за її подальше транспортування. І в них також мають бути всі необхідні супровідні документи, і їх також не мають права зупиняти та перевіряти громадські активісти.

  Ясна річ, ми зацікавлені також у збільшенні залізничних перевезень, для нас це вигідніше. Ми навіть створили свій вантажний майданчик на станції Ірша, витратили немалі кошти, але проблему ускладнює дефіцит вагонів. Є сподівання, що ситуація нормалізується і залізницею ми знову будемо транспортувати приблизно половину всіх обсягів добутої деревини.

  Сьогодні лісопродукція не може довго залежуватися на складах, адже швидко псується і втрачає свої якісні параметри. Ми зацікавлені в тому, щоб її швидко доставити споживачам, — зазначає директор Радомишльського держлісомисгоспу.
З іншого боку, проблема крадіжок лісу, а відповідно — і незаконних перевезень краденої лісосировини нікуди не зникла, вона тривожить зараз і працівників лісу, і правоохоронців, і громадськість, отож із лісокрадами ведеться системна, безкомпромісна війна. За всіма фактами самоправних рубок і крадіжок лісу проводяться розслідування, у тому числі й кримінальні.

  Захоплення вантажівок є незаконними

  Найбільше обурені груповими «нальотами» «активістів» прості лісівники, які далекі від політики і в щоденних нелегких буднях заробляють собі на життя перевезенням лісопродукції.

  — Віз декілька тонн дров, і ось на ділянці дороги Радомишль — Кочерів мене зупинили так звані «громадські активісти», заблокувавши весь рух автотранспорту, — розповідає водій лісовоза Петро Писаренко. — А деякі залізли навіть на кабіну і почали вимагати документи. У свою чергу, я також попросив у них документи для ідентифікації. Вони мені нічого не показали, тому я попросив викликати поліцію. Приїхала поліція і все перевірила, при цьому нічого незаконного не знайшла, але й «активістам» нічого не сказала. Далі вони заблокували ланцюгами колеса автомобіля і обклеїли кабіну плакатами. Рівно через 2 години всі місцеві «протестуючі» порозбігалися, а організатори сіли в дороге авто і поїхали до Києва. Мені потім говорили знайомі, що кожному такому «активісту» заплатили по 200 гривень, за 2 години «протестної роботи». Чому поліція не реагує на їхнє свавілля?

  Маніпуляції, політичні провокації та збитки

  Чого не зробиш заради вдалого піару, хоча й «замішаного» на перекручуванні понять і фактів, на маніпулюванні соціальними бідами. Практично із «нічого» вмілі політтехнологи зараз навчилися закручувати «лихі сюжети». Скажімо, що таке «незаконна рубка лісу» чи «незаконне перевезення деревини»? Здавалося б, все просто: є дозволи, є супровідні товарно­транспортні накладні — вези і ні про що не турбуйся. Але для політтехнологів напередодні виборів це вже не аргументи і вони тепер на кожному пеньку «роблять політику», провокуючи невдоволення людей.

  А на чому ще можна попіаритися в Радомишлі, окрім лісу? Всі інші сфери виробництва — напівживі, безробітних і збіднілих у районі не меншає. Але є тут, як кажуть, інший бік медалі. Всі ці добре організовані та, мабуть, проплачені протестні акції блокують роботу лісопідприємств, завдаючи їм відчутних економічних збитків.

  Юрисконсульт Радомишльського держлісомисгоспу Леонід Шатило вважає, що окремі політики перед виборами «не гребують нічим», економічна стабільність регіону їх взагалі не цікавить. Керівництво Радомишльського держлісомисгоспу також зверталося до місцевої поліції за допомогою, поліція ж порекомендувала самим вирішувати проблему і домовлятися із громадськими організаціями, щоб вони не блокували дороги. Але ж ці блокування є порушенням чинного законодавства, вимоги надавати активістам супровідні документи — також протизаконні.

  Ми зателефонували до начальника Радомишльського відділення поліції Дмитра Нікурадзе з проханням прокоментувати ситуацію, що склалася довкола блокування роботи Радомишльського держлісомисгоспу. Дмитро Альошович повідомив, що працівники поліції здійснюють «системну протидію незаконним рубкам і крадіжкам лісу», часто затримують лісокрадіїв. Зокрема, у 2018 році за фактами незаконних рубок і крадіжок лісу було порушено більше десятка кримінальних справ, дві з яких вже передано до суду. До кримінальної відповідальності притягуються 3 особи, у них вилучено знаряддя незаконної лісозаготівлі: автомобілі, бензопили і т. п. Працівників лісгоспів серед крадіїв лісу немає.

  Якихось порушень при перевезенні лісопродукції на території Радомишльського району поліцейські не виявили. А чому «активісти» самоправно зупиняють лісовози? Так вони, виявляється, це роблять на пішохідних переходах і нібито правила дорожнього руху не порушують. А що, про права підприємств і громадян уже не йдеться? Водіїв вантажівок після таких випадків поліцейські просять писати заяви в поліцію чи прокуратуру.

  — У свою чергу, ми також фіксуємо кожен випадок блокування наших автомобілів та економічні збитки від цього і будемо звертатися до правоохоронних органів або подавати претензійні заяви до суду, — зазначає юрисконсульт Радомишльського держлісомисгоспу.

  Дуже прикро, що брудна політика вже «добралася» й до лісу.

 

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

marschrut

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

BP link u

Loading...

Go to top