×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.

Роботу працівників виконавчих органів міської ради планують оптимізувати за допомогою системи «е-Місто»

Надання адмінпослуг в онлайн режимі, прозорість влади та зменшення паперового документообігу – це лише загальні переваги від системи «е-Місто», над впровадженням якої працює міська влада.

n 2112157221Про це повідомляється на сайті міської ради.

У 2015-му році за ініціативи Сергія Сухомлина була розроблена та затверджена міська цільова програма «е-Місто». Це система електронного урядування, яка виведе Житомир на європейський рівень обслуговування.

"Головний позитив «е-Міста» ­для мешканців Житомира полягає у тому, що система зробить простими і доступними важливі послуги, якими користуються житомиряни. За допомогою єдиного інформаційного порталу можна буде зареєструватися на прийом до лікаря, у дитсадок, отримати онлайн-консультацію, сплатити рахунки за комунальні послуги або залишити повідомлення про проблеми у сфері ЖКГ та багато іншого", - зазнає міський голова Сергій Сухомлин.

Окрім того, на порталі можна буде відшукати будь-яку документацію, що стосується діяльності органів місцевого самоврядування та Центру надання адмінпослуг, що зробить органи місцевого самоврядування максимально відкритими.

За словами першого заступника міського голови Олексія Ясюнецького, в результаті впровадження системи «е-Місто» буде оптимізовано роботу працівників виконавчих органів Житомирської міської ради. А саме: очікується скорочення витрат на забезпечення трудових ресурсів на 20%, а також зменшення паперового документообігу до 80%.

«Я підрахував, що кожного дня доводиться витрачати по 2 години робочого часу на паперову роботу. Зараз діє такий механізм: у відділ звернень надходить звернення, його перенаправляють на мене, я повинен написати резолюцію на управління, яке відповідає за цей напрямок, воно відповідає на звернення, приносить документ мені на підпис, і  тільки після цього відповідь надсилають громадянину. Все це робиться вручну. Якщо ж зробити в міській раді електронний документообіг – збільшиться коефіцієнт корисної дії держслужбовців. Вони матимуть більше часу на вирішення конкретних питань, а житомиряни зможуть слідкувати за тим, як реагують на їх звернення. Окрім того елементарно будуть зменшені витрати на папір і фарбу в принтери», – каже Олексій Ясюнецький.

Втілювати в життя це нововведення у Житомирі вже почали. Днями перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький провів зустріч із представниками команди, яка успішно впровадила систему «е-Місто» у Вінниці. Цього понеділка делегація з Житомира поїхала до Вінниці задля обміну досвідом у цьому напрямку.

«Насамперед перед нами стоїть завдання визначити стан існуючої матеріально-технічної бази, а також з’ясувати об’єм інформації, яка в подальшому буде перенесена в електронну систему. Але перед цим ми хочемо побачити на власні очі як це працює у Вінниці. Вже з початку наступного місяця ми починаємо проводити обстеження», – говорить Олексій Ясюнецький.

Після проведення аналізу заплановане придбання комп’ютерної техніки, серверу бази даних та програмного забезпечення в підрозділах міської ради, ЦНАПу та комунальних підприємств, і власне, впровадження системи електронного документообігу і єдиного інформаційного порталу «е-Місто» та автоматизованої системи надання адмінпослуг.  Загалом, виконання програми планують завершити у 2017-му році.

Последнее изменение Понедельник, 21/12/2015

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework