Тебе ховати не шкода. Дитину вбив навіщо?

У Житомирі проводиться масштабна інформаційна кампанія щодо безпеки руху на дорогах.

Інформаційна кампанія, присвячена безпеці руху на дорогах, реалізовується в Житомирі в рамках проекту ЄС «Модернізація та підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні». Даний проект спрямований на підвищення безпеки учасників дорожнього руху та оснований на кращих європейських практиках про соціальні кампанії для мінімізації головних факторів ризику на дорогах.
Про це повідомляє прес-служба міської ради. 

Проект на Житомирщині стартував 14 листопада. Його презентація одночасно відбуватиметься у всіх засобах масової інформації області. А саме – в радіо- та телеефірах, на сторінках інтернет-видань, на білбордах та сітілайтах, в роздаткових матеріалах, плакатах, сувенірах тощо.

«Особливе значення проекту полягає у тому, що він допоможе зрозуміти інформацію про, так звані, «чорні точки» концентрації ДТП та дасть можливість розробити конкретні заходи по роботі з ними. Ситуація з безпеки руху у місті та за його межами відрізняється, відповідно й підходи до побудови інфраструктури також різняться. В питанні міста ми все ж таки виносимо на перший план людину – пішохода. Ми намагаємось відійти від того принципу, коли ми загороджуємо машини від людей, адже, в першу чергу, ми маємо убезпечити людей від машини», – зазначив заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Рівень дорожньо-транспортних пригод та їх наслідків в Україні найгірший серед країн Європи, що наносить непоправних людських та економічних втрат країні. Щорічні економічні втрати України від ДТП, за оцінками Всесвітнього банку, оцінюються в 4,5 млрд. дол. США або приблизно 3,4% ВВП країни.


Впродовж останніх двох місяців була проведена велика підготовча робота. Перш за все, були проведені кількісні та якісні дослідження (регіональні – в Житомирській області та на національному рівні). Виходячи з результатів досліджень та аналізу, був обраний основний фактор ризику – швидкість. Саме на це спрямована інформаційна кампанія. Основніе гасло інформаційної кампанії: «Не жени до мене! Збережи життя!».
Результати кампанії будуть ретельно вивчатись для того, щоб отриманий досвід був розповсюджений на інші регіони України.

Последнее изменение Четверг, 17/11/2016

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework