В Коростені відкрився центр обслуговування клієнтів "Житомиргазу"

Центр обслуговування клієнтів "Житомиргазу" в Коростені працює з 21 грудня по вул. Героїв Чорнобиля, 3.

Тепер 30 тис. споживачів природного газу Коростеня та Коростенського району отримуватимуть весь спектр послуг в новому сучасному центрі, повідомляє прес-служба компанії.

"Електронні табло інформують клієнтів в залі про наявність вільних менеджерів та їх номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою, підказує адміністратор, який постійно знаходиться в залі", – зазначає Сергій Пікуль, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз".

Наголошується, що менеджери надають повний перелік послуг компанії, від простих, як, наприклад, інформація по особовий рахунок і надання споживачу необхідних довідок, до більш складних – таким, як оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.

Під час відкриття центру голова правління ПАТ "Житомиргаз" Валентин Ющенко зазначив, що пріоритетний напрямок діяльності компанії – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв'язку між фахівцями "Житомиргазу" і споживачами газу.

"Незважаючи на економічні та фінансові труднощі, компанія "Житомиргаз" рухається в ногу з часом", – підкреслив він.

Джерело: rbc.ua

Последнее изменение Понедельник, 26/12/2016

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework