Житомирводоканал незабаром відкриє "Єдине вікно" для споживачів
З березня 2017 р. для оперативного обслуговування споживачів з питань надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення КП “Житомирводоканал” відкриє “Єдине вікно”.
Уже скоро мешканці Житомира зможуть оперативно отримувати консультації та необхідну інформацію з питань централізованого водопостачання та водовідведення, повідомляє прес-служба КП "Житомирводоканал".
Метою створення “Єдиного вікна” є оптимізація процесу надання цілої низки послуг водоканалу, що значно спростить та пришвидшить процедуру обслуговування абонентів та громадян міста. Прогнозується суттєве скорочення термінів прийому й обробки документації.
На початку березня “Єдине вікно” запрацює спершу в тестовому режимі, а вже у квітні планується повною мірою налагодити роботу нового відділу обслуговування споживачів.
Місце розташування “Єдиного вікна” – на першому поверсі адміністративного приміщення підприємства за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 120.
тел.: (0412)-55-05-52
Последнее изменение Воскресенье, 26/02/2017