18‒21 травня у Житомирі відбудуться святкові заходи до Всесвітнього дня вишиванки, Дня Європи та Дня матері

На сьогоднішньому засіданні виконавчого комітету міської ради члени виконкому проголосували за відповідний проект рішення міської ради від 20.04.17 №607 «Про внесення змін та доповнень до Комплексної цільової програми розвитку культури міста Житомира на 2015‒2017 роки», відповідно до статті 32 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні».

Під час розгляду цього проекту рішення стало відомо, що 18‒21 травня в Житомирі на майдані імені С.П. Корольова, вул. Михайлівській, Новому бульварі, Замковій горі та території КП «Парк» Житомирської міської ради будуть відбуватися святкові заходи до Всесвітнього дня вишиванки, Дня Європи та Дня матері.

«Дні Європи для нас — це іміджевий проект. Традиційно заходи відбуваються в Україні третьої суботи травня. Цього року Житомир прийматиме гостей 19 та 20 травня. Планується провести низку заходів із офіційними делегаціями з інших країн та міст-побратимів. Сьогодні нашому місту є що показати. Житомир змінюється, розвивається, тож ми хочемо продемонструвати європейцям, що наше місто має багато можливостей і перспектив, є відкритим для культурного обміну, інвестицій та розвитку», — зазначила начальник управління культури Житомирської міської ради Ніна Рябенко.

Члени виконкому звернули особливу увагу на те, щоб організатори святкової торгівлі дотримувалися усіх зобов’язань, забезпечували дотримання планів благоустрою та дбати про порядок і чистоту на місцях торгівлі. Члени виконавчого комітету закликали організаторів проконтролювати це питання.

Програма цьогорічних святкувань до Всесвітнього дня вишиванки, Дня Європи та Дня матері буде цікавою та насиченою.

Катерина Дейнека

Всі новини Житомира

Последнее изменение Четверг, 04/05/2017

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework