Виштовхував жінку з маршрутки, виганяв дітей: хамство житомирських водіїв не має меж

  Про чергові випадки негідної, хамської поведінки водіїв громадського транспорту в Житомирі дізнаємося від самих містян, зокрема й з їх дописів в соціальних мережах.   

  На своїй Фейсбук-сторінці користувачка Людмила Харчук розповіла:

  «28 лютого водій маршрутки силою випхав мене за зроблене зауваження.

  Відправила скаргу в міськраду.

 Ось текст. правда, написаний на швидку руку, але фактів, здається, не упустила.

  Прохання до житомирян - якщо хтось побачить цю "інтелігентну" фізіономію десь на маршруті, будь ласка, повідомте мені.

  28 лютого, близько першої дня, я чекала маршрутку на зупинці біля Слобода-Селець. Зі мною чекала жінка з двома дітьми, одне з дітей було у візочку. Водій маршрутки 23 (номерний знак ам1135аа) не повернув на зупинку Силікатний завод а, явно перевищуючи швидкість, вилетів з вулиці буквально вилетів з Слободи. Він говорив з кимось по телефону. Я махнула, щоб зупинився, бо наміру зупинятись він не мав. Водій зупинив маршрутку десь за 30 метрів від нас, коли я зайшла, то почула, що він дуже на когось по телефону лається. Я хотіла притримати маршрутку, оскільки жіночка з двома дітьми бігли слідом. Я запитала, чому він так далеко зупинився. У відповідь отримала дику лайку, яку при необхідності можу повторити. Коротко кажучи, водій зазначив, що йому все набридло, всі дуже розумні і зневажати він хотів власника маршруту, міську раду, інших водіїв і пасажирів. На чергове моє зауваження, я трималась як могла, ввічливо попросила, щоб він не вживав такої лайки, від якої в мене вуха закрутились, і мала бажання то все записати, бо половина слів була нова. Я вказала на дітей в салоні. На що водій зреагував зовсім неадекватно і закричав, що я йому геть зовсім не потрібна в маршрутці і маю негайно покинути той шикарний засіб пересування. Я, звичайно, відмовилась, бо ми вже на той час трохи від'їхали від зупинки. Водій черговий раз порадував мою душу філолога новими оборотами, але жіночка з дітьми того вже не витримала і вийшла з маршрутки. Я залишилась один на один з неадекватним водієм. Він сказав, що не їде далі, оскільки зійшов з маршруту і вказав мені на двері. Я відмовилась виходити і запитала про причини, чому саме зійшов з маршруту, чому брав пасажирів. Далі водій просто застосував силу. Я не опиралась, просто сказала, що мені боляче, бо він зажав мою руку вище ліктя. Водій тільки засміявся на те і сильніше зажав. Далі я коментувати не хочу. Він відмовився давати телефон власника, не дав шансу мені його переписати з папірця. Я намагалась сфотографувати номер маршрутки, але водій розпочав рух прямо на мене, на щастя, я встигла відскочити. Про це, в стані шоку, я просто забула повідомити власнику маршруту.

  Телефонний дзвінок до власника маршрутки нічого не дав, він вислухав уважно, про ситуацію геть зовсім в іншому світлі вже повідомив водій, мовляв, він не міг зупинитись, бо були авто на дорозі. Що є неправда, бо жодного авто на той час на дорозі не було. Пізніше, інший пасажир вже в наступній маршрутці повідомив мені, що водій пролетів на швидкості по Слободі і не зупинився на зупинці. Власник маршруту сказав, що зняв водія з рейсу, чому я мало вірю. Слів вибачення я так і не почула.

  Вже трошечки пізніше, біля 17:00, коли я поверталась тією самою 23-ьою маршруткою стався інший випадок. На зупинці вул. Довженко останньою в маршрутку заходила бабця. Вона вже була стала однією ногою, і раптом водій закрив двері і почав рух. Бабцю причавило, і вона почала кричати. Один із пасажирів допоміг їй. Водій не відреагував на зауваження.

  Прошу представників міськради, тих, хто відповідальний за громадський транспорт, притягнути до відповідальності водія, який завдав мені моральної та фізичної шкоди, власника маршруту за стан маршруток, недотримання графіку, недотримання маршруту та свавілля водіїв».kd 04041917 1kd 04041917 2

  Не забарилися й інші коментарі користувачів мережі Фейсбук. Деякі розповідають, що також неодноразово зіштовхувалися з хамством та неприйнятною поведінкою житомирських водіїв громадського транспорту. Тож маємо те, що маємо: вартість проїзду в громадському транспорті зростає, втім, на жаль, якість надання послуг лишає бажати кращого, скажімо так. І в очах деяких пасажирів, образно кажучи, читається німе питання: "За що ж ми тоді платимо?". 

  Пропонуємо ознайомитися з деякими коментарями під вищезгаданим дописом.kd 04041917 3

kd 04041917 4kd 04041917 5kd 04041917 6 Новини Житомира

 
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework