У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень
У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень. Загалом для міського трамвайно-тролейбусного управління наступного року планують виділити 136 мільйонів гривень з міського бюджету.
Про потребу в ремонті трамваїв та колій Суспільному розповів керівник міського трамвайно-тролейбусного управління Андрій Нечуйвітер. За його словами, колії на території міста зношені:
"Прийшов час, що нам треба ремонтувати трамвайні колії. Ми вже і рельси перевертали, там де був знос і переставляли їх. 12-ти метрова рельса, її вартість близько 50 тисяч. Їх треба міняти всі. Це не один рік. Що стосується рухомого складу, то він у нас в пристойному стані, за виключенням однієї ситуації. Є така деталь, як бандаж і нам на 9 одиниць рухомого складу треба ці бандажі. Дотації ми отримуємо на підприємство на весь електротранспорт. Дотації на трамвай підуть більші ніж на тролейбус".
"Трамвай – невід’ємна частина трамвайно-тролейбусного управління. Ми кожен рік фінансуємо наше комунальне підприємство. Сума фінансування – це різниця між сумою збору виручки та фактичними витратами, які несе підприємство. Піднімаємо зараз питання щодо ремонту колій, першочерговості ремонту вагонів, щоб було розуміння, в якому стані наш трамвай".
Анжела Павленко 12 років працює водійкою трамваю. Жінка каже, що кожного дня вона перевозить близько 300 пасажирів:
"Найбільше пасажирів їздить зранку на роботу, особливо в промзону, там одна маршрутка №26 і наш трамвай. Наш трамвай конкурує з маршрутками, перевозить найбільшу кількість людей. Трамвайний маршрут проходить такими ділянками, що там переважно нічого не ходить. Він найшвидший, наприклад, центр міста з’єднати з периферією чи з промзоною. З майдану Перемоги до м’ясокомбінату ми доїжджаємо за 24 хвилини. Порівняно з тролейбусом, за останні роки на трамвай ніяких коштів не виділялося, щоб ми трохи могли відремонтувати колійне полотно та відремонтувати наші трамвайчики".
"Я живу в такій стороні, що мені до тролейбусу далеко, а трамвай необхідний. Тільки ним і користуюся. До тролейбусу мені далеко іти, до промавтоматики. Найближча зупинка "на вимогу", бачите ноги болять далеко іти не можу".
Авторка: Аліна Домбровська