Наступного року «Нікдарія» збільшить площі під лохиною більше, ніж удвоє

  ТOВ «Нікардія» з Житомирської області планує збільшити площі під лохиною зі 120 га до 300. Ягоди продаватимуться як на внутрішньому ринку, так й експортуватимуться. 

  Про це в колонці на Agrotimes.ua розповів директор зі стратегії та розвитку підприємства Євген Харлан.

  «Цього року наш ягідник виходить на повне плодоношення, компанія –– на перші великі партії. Тож закінчуємо укладати угоди з роздрібними торговельними мережами», – поінформував  він.

  На думку Євгена Харлана, економічна ситуація  доволі непроста, але працювати й заробляти можна. 

  «Ті, хто збирав урожай на Заході, тепер збиратимуть дома. Український бізнес спроможний платити, хай не такі гроші, як в ЄС, але доволі пристойні. Поступово заборони для пересування товарів почнуть зніматися. І тоді нішу, яка ймовірно утвориться в Європі по лохині, закриємо ми. Тож не бачу підстав для песимізму» – зауважив він. 

  За словами Євгена Харлана, вітчизняні виробники ягід технологічно розвинуті, не поступаються в цьому європейцям, і тому мають можливість виростити якісну продукцію. Україна також має достатньо збирачів.. А значить, щойно послабне карантин, бізнес шукатиме можливість для доставки продукції споживачам.

  «Думаю, цей сезон почнеться з таких самих гуртових цін, що й у минулому –– 200 гривень за кілограм. Ціна у 3,5 дол. (90 грн/кг) була прохідною для експорту. Саме такий рівень цін дозволяв господарствам, орієнтованим на експорт, тримати ціни на внутрішньому ринку, – сказав директор зі стратегії та розвитку. – Набагато важче було господарствам, які не мають холодильників та можливостей до експорту, вони були вимушені реалізувати продукцію за будь-яку ціну».

Новини Житомира

 

 

Прочитано 784 раз
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework