НЕДВИЖИМОСТЬ ЖИТОМИРА

Житомирський стартап допомагає компаніям визначити індекс лояльності клієнтів

Житомирський стартап допомагає компаніям визначити індекс лояльності клієнтів

  В IT-компанію Revizion із Житомира інвестував екс-президент мобільного оператора компанії “Київстар” Петро Чернишов. Про це він повідомив на своїй Facebook-сторінці.

  Revizion – сервіс зі збору зворотного зв’язку, відгуків клієнтів і по роботі з оцінкою якості товарів і послуг. Одне з головних його завдань – вимірювати малим і середнім бізнесам їхній індекс NPS (Net Promoter Score – або Індекс Лояльності Клієнтів), - розповідає dr.ck.ua.

  При цьому компанія відрізняється від конкурентів тим, що не просто збирає відгуки, а вибудовує систему зворотного зв’язку у всіх точках контакту будь-якого бізнесу – через QR-коди, email, API, власний call-centre.

  “Система дозволяє побудувати відгуки (якщо треба!) по конкретному офіціантові або, наприклад, торговому представнику. Тим що негайно дозволяємо ресторану (або магазину) відповідати на негативний коментар клієнта і погашати цей негатив у зародку”, – пояснив Чернишов.

Новини Житомира

  



Прочитано 115 раз

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

 

 

 

 

marschrut

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

BP link u

Loading...

Go to top