×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.

Департамент фінансів при ОДА пообіцяв допомагати об’єднаним територіальним громадам у вирішенні фінансових питань

10 грудня відбулась зустріч Офісу реформ у Житомирській області з директором департаменту фінансів Житомирської ОДА Ганною Ємченко.

l 11121531На засіданні були присутні всі заступники керівника департаменту фінансів.

Про це повідомляє прес-служба Офісу реформ у Житомирській області.

Під час зустрічі обговорили, як оптимально керувати об’єднаною територіальною громадою, які основні структурні складові виконкому запровадити, за якими раціональними критеріями підходити до їх формування, як розрахувати видатки на утримання апарату виконкомів рад і взагалі як правильно підійти до формування бюджету об’єднаної територіальної громади на. лікарських амбулаторій та інших об’єктів.

Сьогодні в об’єднаних територіальних громадах області триває перехід до нового формату роботи. Новоствореним радам потрібно утворити адаптований до потреб громади виконком та відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України до 31 грудня сформувати і ухвалити попередній бюджет об’єднаної територіальної громади. Крім того, рада має затвердити стратегічний план розвитку території громади, в якому передбачити реалізацію чітких інвестиційних проектів.

Учасники розмови зійшлися на думці, що при формуванні керівних органів влади в об’єднаній територіальній громаді потрібно виходити з характеру завдань та викликів, які виникають перед громадою, а також враховувати фінансову спроможність та майно, які знаходяться у розпорядженні громади. Найприйнятнішими для громад може бути утворення чотирьох основних структурних підрозділів: загально-організаційний; фінансово-економічний та інвестиційна сфера; соціально-гуманітарна сфера та земельно-господарчих відносин і благоустрою території.

Директор департаменту фінансів облдержадміністрації Ганна Ємченко наголосила, що, починаючи з нового року кожна об’єднана територіальна громада переходить на прямі стосунки з Державним бюджетом України і набуває статусу міста обласного значення.

Крім того, відповідно до реформи з децентралізації влади у неї з’являється додатковий фінансовий ресурс, а відтак і додаткова відповідальність. Зі своєї сторони вона пообіцяла максимум сприяння департаменту фінансів облдержадміністрації головам об’єднаних територіальних громад у вирішенні їх фінансово-бюджетних та інших питань.

«Офіс реформ, здійснюючи супровід роботи в об’єднаних територіальних громадах,  аналізує і роз’яснює діюче і нове законодавство. Але чим більше громади працюють над удосконаленням своєї системи, тим більше запитань у них виникає. Тому їм потрібні прямі консультації фахівців, які б допомагали знаходити найбільш оптимальні шляхи розв’язання тих чи інших проблемних питань новостворених громад і їх керівників. Багато департаментів облдержадміністрації вже відгукнулися на запити об’єднаних територіальних громад, зокрема, департамент: фінансів; департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва, департамент містобудування. Архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства», - зазначив керівник Офісу реформ у Житомирській області Роман Слідзевський.

Цього ж дня голови об’єднаних територіальних громад  брали участь у нараді керівників області з головами районних державних адміністрацій та керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, на якій обговорювалися питання затвердження місцевих бюджетів на 2016 рік та стан виконання бюджету 2015 року, використання коштів фонду регіонального розвитку, проходження осінньо-зимового опалювального сезону, ситуація щодо оформлення житлових субсидій; допомога учасникам антитерористичної операції та інші.

l 11121531 1

l 11121531 1

Прочитано 1037 раз

Последнее изменение Пятница, 11/12/2015

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework