Логотип Житомира — фіналіст національного рекламного конкурсу «ADC*UA Awards»
Проект логотипа Житомира, розроблений в агенції Doris Advertising, увійшов до шорт-листа найбільш авторитетного українського рекламного конкурсу «ADC*UA Awards» у категорії «Graphic Design».
Поряд із лого Житомира у списку фіналістів — роботи топових рекламних агенцій України: BBDO UKRAINE та Saatchi & Saatchi Ukraine.
«ADC*UA Awards» — щорічний конкурс найкращих українських проектів у галузі реклами й комунікаційного дизайну. Організовує та проводить змагання Клуб арт-директорів України (Art Directors Club Ukraine – ADC*UA). Цьогоріч конкурс тривав з 9 по 27 листопада, результати оголосили 16 грудня.
Це вже друга відзнака проекту логотипа Житомира на національних конкурсах у категорії «Graphic Design»: у жовтні робота отримала титул «The Best Of» четвертого національного конкурсу дизайну «Ukrainian Design: The Very Best Of 2015».
Нагадаємо, що у 2014 році саме ця робота стала переможцем проекту «Подаруй місту логотип».
Последнее изменение Пятница, 18/12/2015