Викладач вокалу Тетяна Мельниченко: У навчанні "батіг" у нас м'який і пряник солодкий

Ваша дитина мріє стати співаком? Наспівує улюблені мелодії просто виконуючи домашні завдання? Якщо Ваша дитина хоче стати зіркою тоді Вам пряма дорога у музичну студію «Амадеус»!

Саме ця студія виконає мрії як малого так і великого. Викладачі студії допоможуть розвити вокальні здібності, вибрати свій стиль виконання, та навіть навчать танцювати. Сьогодні ми поспілкувались із засновником і викладачем музичної студії «Амадеус» Тетяною Мельниченко.

Як ви пов'язали своє життя з музикою?

Моє життя було пов'язане з музикою ще з дитинства. З 6-ти років я почала займатися в музичній школі, потім музичне училище, педагогічний університет і так по сьогоднішній день. От і виходить, що я не просто пов'язана з музикою, а музика - це і є моє життя!

Як давно Ви працюєте у музичній студії «Амадеус»?

"Музична майстерня "Амадеус" була заснована у 2013 році, зараз нам вже три з половиною рочки. Починала я школу самостійно, було трохи важкувато, але терпіння та постійний труд не пройшли марно. На даний момент окрім мене в школі працюють ще викладачі, також молоді, талановиті та професійні.

Яка мета Вашої студії?

Мета нашої школи - розвиток талановитих дітей та молоді. Ми намагаємось дати максимум знань та потрібних навичок, щоб виховати справжнього артиста. Та разом з цим допомагаємо прокласти шлях до професійної сцени.

Якими заслугами може похвалитися Ваша студія?

Заслуг у нас вже досить багато, я навіть всіх і не перерахую. Ми постійно беремо участь в різноманітних культурних, соціальних та благодійних заходах. Вихованці нашої школи вже неодноразово ставали переможцями міжнародних вокальних конкурсів, талант-проектів та багато іншого. В минулому році наша "Музична майстерня "Амадеус" стала переможцем у щорічному проекті "Народний бренд", і це для нас було дуже приємно, бо це вже народне визнання, довіра, яку потрібно завоювати.

Наскільки ми знаємо, музична студія «Амадеус» здебільшого займається з дітьми. Чи не важко з ними працювати?

Взагалі робота з людьми вважається однією з найважчих, вже не кажучи про роботу з дітьми, бо тут на тобі лежить велика відповідальність, і перед батьками у тому ж числі. Нам часто приходиться бути не тільки викладачем, а й психологом, нянею, старшим другом чи подругою, і навіть інколи виконувати роль матусі. Для мене, наприклад, кожний конкурсний виступ моїх учнів - це великий стрес, бо я завжди знаходжусь біля сцени й проспівую в душі кожну нотку, кожен важкий момент в пісні, і хвилююсь за них, як правило, більше, ніж вони самі. І радію, і плачу разом з ними, а буває й сама плачу, бо люблю їх, як своїх дітей. Але, насправді, це все приносить велике задоволення, бо пишаємося кожним з наших вихованців. А коли робота приносить задоволення, то втома взагалі не помічається.

Як Ви відбираєте собі учнів?

Ми учнів не обираємо, вони нас обирають. Але, знаєте, як природі є свій відбір, так і в нас виходить все само по собі. Залишаються в основному тільки талановиті та працьовиті. Буває, що приходить дитина трішки з меншими здібностями, ніж інші, але велике бажання розвиватися, слухняність та труд можуть вивести її на досить високий рівень.

Як то кажуть навчають батогом і пряником. Які у Вас методи навчання?

Звичайно в нас також інколи використовується такий метод, але "батіг" у нас м'який і пряник солодкий. Так, інколи приходиться і насварити, і зробити зауваження, бо як я казала вже, ми як батьки, переживаємо за кожного, і якщо постійно гладити по голівці, то це буде не повноцінний метод виховання. А нам важливий результат. Та, не дивлячись на це, на студію дітвора приходить як додому, навіть спровадити буває важко. Я вважаю це показник того, що їм з нами добре і той шматочок "батога" тільки на користь.

Наскільки важлива музика для розвитку дитини?

Для розвитку дитини важлива будь-яка творчість, не тільки музика. Кожен для себе обирає той напрямок, який йому найближчий. А якщо говорити конкретно про музику, то звичайно діти, які займаються музикою, більш духовно розвинені. В них з дитинства виховується відчуття прекрасного, формується естетичний смак, внутрішня гармонія, та розширюється кругозір в цілому. Вже не кажучи, що це додаткове відволікання уваги від комп'ютерних ігор та негативних компаній.

Чи всі діти можуть вчитися музиці? Чи потрібні для цього якісь особливі здібності?

Не можу взяти на себе відповідальність заявити про те, що всі здібні до співу. На жаль не всі. Але це нормально, не можуть люди бути однакові. Якщо ваша дитина не має музичних здібностей, це зовсім не означає, що вона безталанна. Можливо це майбутній великий хімік або архітектор, або танцюрист. Всі діти різні, але кожен з них обов'язково у чомусь талановитий, просто потрібно уважно придивлятись до свого чада, щоб допомогти йому у майбутньому зробити правильний вибір і прокласти свій шлях у житті. Для того, щоб займатись співом потрібно мати хоча б музичний слух. Якщо дихання та голос можна ще поставити, то зі слухом все значно складніше. Але в будь-якому випадку щоб зробити правильні висновки: варто - чи не варто, вам потрібно показати дитину спеціалісту, тобто викладачу, і він дасть вам об'єктивну оцінку, можливо яка, навіть, не буде збігатися з вашою. Таке теж часто буває.

З якого віку можна починати вчити дитину музиці?

Це залежить від самої дитини, на скільки вона спроможна сприймати матеріал і розуміти, що від неї хочуть. В середньому це 6-7 років, але є в нас і по 4 рочки учні. Звичайно побудова уроку там трішечки інша, більше в ігровій формі, так щоб дитині було цікаво сприймати потрібний матеріал. Але виступають на сцені такі малявки так само, як і доросліші учні. Можу сказати, що і верхньої межі для занять вокалом також немає. Якщо в років 40 комусь дуже захотілось гарно співати, то чому б ні, все залежить тільки від бажання самої людини, ну і трішечки природних даних.

Якими головними якостями, на Вашу думку, повинен володіти педагог-музикант, який працює з дитиною?

Мої особисті критерії, по яких я підбираю колектив, це, насамперед, професіоналізм, любов до дітей та вміння з ними знаходити спільну мову. Окрім того, не менш важливими є: відповідальність, чесність, постійне самовдосконалення, та бажання віддаватися цій роботі на повну. Викладач - це та професія, яка поєднує в собі дуже багато аспектів. Справжній викладач повинен не тільки добре знати свій предмет, але й бути гарним психологом, як я вже казала раніше - нянею, другом, наставником. Діти повинні відчувати повну підтримку як на уроці, так і поза межами школи.
Може комусь буде здаватись це дивним, але для мене це просто учні, я разом з ними живу.

Питання, яке хвилює багатьох батьків. У дитини є здібності, що з ними робити як їх розвивати?

Скажу ще раз: якщо ви виявили певні здібності у своєї дитини - ведіть її до професійного викладача. На цьому ваша робота скінчилася, тут починається вже наш труд.

Що б Ви хотіли порадити дітям, які мають бажання співати?

Дітям, що мріють співати, я би порадила бути сміливими, не боятися пробувати. Хочеш - іди й співай!
І готуйтеся гарно працювати, тому що будь-який вид творчості потребує багато зусиль, але це приємний труд і цікавий. Тому приходьте до нас, і ми будемо разом робити вашу мрію реальністю!

Бесіду вела Марія Омельчук

Последнее изменение Четверг, 13/10/2016

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework