Сервісами "Житомиргазу" клієнти компанії скористалися понад 370 тис. разів
Мешканці Житомирської області з початку року отримали 373 тисячі інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії.
"2015 і 2016 роки стали знаковими для "Житомиргазу" у роботі над покращенням сервісу. В центрі Житомира відкрився контакт-центр для клієнтів, стартував сервіс "Особистий кабінет". Також додалося п'ять нових способів передачі показань лічильника, в тому числі і система голосового меню IVR, "автовідповідач" для цілодобового оперативного обслуговування та мобільний номер телефону", – зазначає Сергій Пікуль, керівник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз".
За даними компанії, в рейтингу найбільш зручних способів передачі показань лідирує "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Також наголошується, що кількість користувачів "Особистого кабінету" зростає з початком опалювального сезону.
Крім того, 1 грудня був встановлений рекорд: за один день через сервіс Особистий кабінет" на сайті 104.ua передали показники своїх лічильників газу майже 260 тис. клієнтів газових компаній України.
Джерело:www.rbc.ua
Последнее изменение Вторник, 06/12/2016
Последнее от support
- Чи потрібна повірка та заміна лічильників води у Житомирі?
- Графіті в Житомирі: мистецтво чи вандалізм?
- Яків Зайко: Люди, відчуйте себе українцями, будьте українцями — це головне!
- У Коростені під час пожежі сухої рослинності виявлено тіло чоловіка
- Поліція встановлює свідків та очевидців смертельної ДТП у Новоград-Волинському районі