Музей локомотивного депо станції «Коростень»
Коростень відомий не тільки як колишня древлянська столиця, але як і сучасна «залізнична столиця» регіону.
Будівництво Києво-Ковельської залізниці, спорудження станції Коростень у 1902 році стало доленосною подією для міста. Коростенська залізниця сьогодні – це складна структура з адміністративними, виробничими, соціальними функціями.
Найпотужнішим і найстарішим підприємством її є локомотивне депо, якому в 2003 році виповнилось 100 років з дня заснування. Оскільки підприємство має глибокі історичні корені по збереженню традицій залізниці, в 1967 році на ньому почалося зародження музейної справи. Музей з площею 355 м2 створювали ентузіасти - працівники підприємства Мельниченко А.Н., Галактіонов О.І., Юрченко В.Б., Чаплінський Л.Й. Особливо цікавим є розділ, присвячений розвитку залізничного транспорту та будівництву Києво-Ковельської залізниці ст. Коростень.
Суттєво збагатив музейну колекцію раритетним, предметним матеріалом Л.Чаплінський, який очолював його в останні роки. Можливо, експозиція музею занадто персоніфікована, але це має об’єктивне пояснення: – залізничники завжди брали активну участь у суспільному житті міста. Суто музейну експозицію ніяк не слід відокремлювати від самого локомотивного депо. Його виробничі корпуси – це комплекс споруд різного часу, що відповідають технічним вимогам різних періодів (з 1914-1983 рр.) та є своєрідним продовженням музейної експозиції.
Последнее изменение Четверг, 05/01/2017
Последнее от Главный Редактор
- Прозорість місцевого самоврядування – запорука ефективної євроінтеграції: у Житомирі обговорили відповідні зміни до законодавства
- В Овруч передали 12 одиниць техніки для потреб Збройних сил України. ВІДЕО
- 5 тис. доларів США за обмежену придатність до військової служби: викрито начальника ВЛК військового шпиталю та двох пособників
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Держаудитслужба очікує на висновки проведеної моніторингової процедури
- На майданчику офіційного медіацентру Житомирської ОВА відбувся брифінг щодо проміжних підсумків діяльності робочої групи “Прозорість та підзвітність”