Невідома Житомирщина: У Радомишлі в 90-х мали пустити тролейбус. ФОТО
Цікаво те, що місто Радомишль, районний центр на Житомирщині, разом із сусідніми селами у 90-х роках могли б стати унікальним для України прикладом – тролейбусне сполучення у невеликому райцентрі, а також – тролейбусне сполучення між селами. Тролейбусна лінія мала називатись Ірша-Вишевичі-Радомишль.
Дані про тролейбус містяться у Вікіпедії в рубриці Тролейбусні системи України, у розділі Проектовані (є ще розділи Діючі та Закриті). За даними сайту forums.mashke.org тролейбус в Радомишлі почав будуватися в кінці 1993 р. силами райсільгосптехніки. Це повинна була бути приміська лінія від центру до станції Ірша в однойменному селищі. Наприкінці 1994 р. мали відкрити половину цієї лінії від Ірші до села Вишевичі. До середини 1995 р. передбачалося довести лінію до Радомишля, а до кінця року організувати внутрішньоміську лінію. Загальна довжина лінії Радомишль – Ірша повинна була скласти 31 км. в одну сторону. Після пуску першої черги до закінчення будівництва тимчасове депо передбачалося організувати в Вишевичах. Рухомий склад мали становити 3 тролейбуси Київ-11у, які були відправлені в Радомишль. Через 3 роки простою один тролейбус був відправлений у Чернівці під номером 2003, а з другого зробили в центрі міста туалет.
Як повідомив один із користувачів того ж форуму, будівництво цієї лінії затіяв якийсь кандидат в якісь депутати. Але його не обрали, тому будівництво затихло. Поставили частину опор під контактну мережу і завезли тролі. Опори, можливо, так і стоять. А тролі стояли на території сільгосптехніки, було навіть фото в газеті “Киевские Ведомости” і замітка про таку фантастичну (на той період) подію. Звичайно, економічний аналіз створення такого маршруту не витримує критики, а от сам задум досить цікавий. Незрозумілим тільки залишається те, чому починати будувати першу частину лінії мали не з Радомишля, а з сіл.
Достеменно невідомо, але цілком можливо, що це і є ті два недобудовані тролейбуси, які планувалися для лінії Радомишль – Ірша. Тролейбуси сфотографовані у цехах на старій території КЗЕТ і перебували там принаймні до 2007 року.
Джерело: radomyshl.com
Последнее изменение Суббота, 03/12/2016