Новогуйвинське просить виділити кошти на пільгові рейси, один кілометр яких коштує 40 грн.
Пільгове перевезення планують здійснювати 2 дні на тиждень, це середа та субота, тобто 3 рейси сполученням Житомир - Озерне - Житомир, та два рейси на день сполученням Житомир - Новогуйвинське - Житомир.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук пише депутат Житомирської районної ради Роман Мусійчук.
«Сьогодні натрапив на цікавий лист від голови Новогуйвинської селищної ради до Житомирської районної ради з проханням виділити кошти на пільгове перевезення пасажирів у сумі 390 тис 400 грн. Згідно з листом пільгове перевезення пропонується здійснювати 2 дні на тиждень, це середа та субота, тобто 3 рейси сполученням Житомир - Озерне - Житомир, та два рейси на день сполученням Житомир - Новогуйвинське - Житомир. Пояснюю, це будуть окремі автобуси спеціально для пільговиків на договірних умовах між селищною радою та перевізником.
Що мене насторожило, це те що сільрада вибиває гроші з районного бюджету щоб на договірних умовах укласти договір (умову) з перевізником для перевезення пільгових пасажирів 2 дні на тиждень з розрахунку за 1 км - 40 грн!! 40 грн, ви уявіть! Тобто за один місяць на 2 рейси на Новогуйвинське потрібно якщо за 1 км 40 грн - викласти перевізнику 12 тис 800 грн, або ж за 3 рейси Озерного 36 000 грн.
Звісно, перевізник керується тим, як найбільше заробити і то логічно і претензій в мене немає, а от до селищної ради є. Чому сільська рада калькуляцію за 1 км перевезення взяла тільки в одного перевізника? Чому не у декількох? Чи є на сьогодні адекватна ціна у 40 грн за км? Що це там за автобуси будуть курсувати? Напевне з шкіряними кріслами.
Як ви вважаєте, чи є перевізники, які можуть запропонувати меншу ціну?
Тому, на бюджетній комісії так, як це гроші районну, усіх мешканців району, буду вносити пропозицію на транспортні послуги з перевезення пільгових категорій пасажирів сполученням Житомир - Озерне - Житомир 3 оборотних рейси та Житомир - Новогуйвинське Житомир 2 оборотних рейси 2 дні на тиждень провести тендер на ці послуги через систему закупівель "Прозоро", я гадаю це буде чесно, прозоро та дасть змогу багатьом перевізникам взяти участь, адже протяжність маршруту не велика відповідно 30 та 20 км в обидві сторони за 1 оборотний рейс. Це правильно, як ви вважаєте?
Последнее изменение Вторник, 18/04/2017