Житомиряни просять забезпечити можливість поповнення Е-квитка через банківські служби
«Електронний квиток» – це складова автоматизованої системи оплати за проїзд, так званий інструмент, за допомогою якого ми можемо зробити транспортні послуги набагато зручнішими. Не зважаючи на те що е-квиток є простим та зручним у використанні, у житомирян все таки з'явилися пропозиції, щодо змін у системі.
20 квітня на сайті петицій до Житомирської міської ради було зарєєстровано звернення житомирянина, який просить надати можливість власникам е-квитків поповнювати баланс карти через сервіси віддаленого банківського доступу чи термінали.
"На сьогодні поповнення електронного квитка здійснюється протягом не більше одного тижня, з 27 по 4 число наступного місяця у спеціально визначенихх ТТУ пунктах продажу. Для зручності прошу забезпечити можливість поповнення електронного квитка по його номеру в будь-який зручний для людини день через банк та сервіси віддаленого банківського доступу, як то Приват24, Ощад 24/7 тощо", - зазначив автор петиції.
Наразі петицію підписали 28 осіб, що становить 11,2% від потрібної кількості. До завершення збору підписів залишається 74 дні. Петицію можна підтримати тут.
Последнее изменение Пятница, 05/05/2017