Минулого сезону кількість скарг житомирян на якість опалення стала меншою у півтора рази

  Про це під час засідання міськвиконкому розповів міський голова Сергій Сухомлин.

  "Ми щороку, після завершення опалювального сезону, відслідковуємо такий показник, як кількість скарг людей на якість опалення. За сезон 2014-2015 років було приблизно 768 скарг. Минулого сезону їх кількість була 430 чи 450. Фактично у півтора рази скоротилась кількість скарг на якість опалення".

  Що ж до існуючих скарг, то більшість з них надходили з проханням роз'яснити причини високих сум за опалення в платіжках. Втім міський голова зазначає, що в наступному опалювальному сезоні містяни зможуть зекономити значну частину коштів завдяки встановленню теплових лічильників:

 "Я думаю, що якщо цього року управління разом із теплокомуненерго проведе ту програму, за яку вчора проголосували депутати, а це встановлення лічильників на 75% житлового фонду міста Житомира, то ми вже рахували, що люди зекономлять до 25 млн грн у своїх платіжках. Задача стоїть доволі амбіціозна і ми маємо до початку опалювального сезону її виконати".

  Додамо, що за допомогою теплового лічильника мешканці багатоквартирного будинку можуть сплачувати лише за фактично спожиту теплову енергію. Тому, якщо в будинку утеплені стіни та вікна, встановлені якісні вхідні двері в під'їзд, то лише лічильник дозволить зафіксувати зменшення кількості спожитого тепла і, відповідно, оплати за послуги опалення.

Джерело: 103fm.com.ua

Всі Новини Житомира

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework