Житомирянка: Ви підписали декларацію? Це ще не значить, що можна легко потрапити на прийом до лікаря

   Так розпочала свою розповідь про медичну реформу в дії житомирянка Ольга Прокопова. Окрім того, у дописі на своїй сторінці у Фейсбук жінка повідомила, як лікують пацієнтів та про ставлення до них медиків після укладання декларації. І все це, описане в дописі, сталося з її чоловіком.

     Детальніше про цю історію пропонуємо дізнатися з публікації Ольги Прокопової:

   «Якщо ви підписали декларацію, то це ще не значить, що зможете легко потрапити на прийом до лікаря. І справа тут не в талончиках. Реєстратура всемогутня! Ось де треба проявити усю рішучість характеру, наполегливість та загальну обізнаність.

    Вчора, 25 червня, склалася наступна ситуація: у чоловіка підозра на прикореневу пневмонію, від роботи на підприємстві його відсторонили у зв'язку з особливими умовами роботи і направили на рентген, щоб перевірити припущення. Оскільки ми заключили декларації одні з перших в Амбулаторії №2 на В.Бердичівській, чоловік попрямував туди, аби пройти рентген та записатися до лікаря. Але не так сталося, як гадалося...

    Лікар в той день не приймав, а до чергового направити відмовилися, до того ж сказали, що обслуговуватися з приводу рентгену, аналізів та вузькопрофільних лікарів потрібно за місцем реєстрації.

   Оскільки пневмонія — це не той діагноз, з яким варто жартувати, чоловік поїхав на Л.Українки і зробив там платно рентген за направленням чергового лікаря. Знімок отримав о 5 вечора і записався знову до чергового терапевта, аби можна було по розшифрованому знімку оглянути його та встановити діагноз.

  І ось така ситуація — лікар відмовився обслуговувати чоловіка, оскільки він не підписав в даній поліклініці декларацію, більш того, він відмовився надати медичну карту та розшифрований опис флюорографії, вимагаючи копію декларації від чоловіка і тиснув, щоб той на місці перезаключив декларацію з ним, аби той його оглянув і встановив діагноз.... Щиро шкодую, що я на той момент була по дорозі у дитячий садок, аби забрати сина, бо мої емоції були через край від такого ставлення, яке м'яко кажучи, поза законом.

   Звичайно, ми проконсультувалися приватно у компетентного спеціаліста, показавши знімок, та отримали відповідні рекомендації, але епопея на цьому не закінчилась.

  Сьогодні зранку, 26 червня, я була в амбулаторії №2 на В.Бердичівській і активізувала обох в системі Лікарі без черг, щоб не клянчити талони в реєстратурі (і навіть це не обійшлося без пригод, бо за вказаним номером телефону мене знайшли, а чоловіка ніяк "не могли", поки я сказала, що не відійду, допоки це таки не зроблять, і вуаля — чоловік також "знайшовся", ба більше, під тим самим номером телефону та прізвищем, яке я попередньо називала). Також там запитала, де можна отримати копію декларації, аби забрати карту з іншої поліклініки. Але це вже було за межею розуміння чи компетенції даних співробітників і я була відправлена до старшої медсестри. Дякую щиро їй за оперативність та конструктивну позицію. Як виявляється, я не перша, хто звернувся з подібним випадком, більш того, підозрюю, що і не остання. Ця епопея з картками Богунської поліклініки вже триває давно. Мені порадили написати заяву на обслуговування в даній Амбулаторії у головного лікаря на підставі того, що нами укладена декларація з лікарем, який там працює (а копію декларації отримати у терапевта під час прийому). Головний лікар заяву оперативно підписав (щиро вдячна йому за співпрацю), підкресливши також, що дії працівників, які не віддавали медичну картку були неправомірні. Сказав, що робити флюорографію та базові аналізи ми тепер можемо за місцем підписання декларації, а звертатися до вузькопрофільних лікарів за направленням терапевта. Власне, усе так, як і мовиться у реформі. Далі я оформила в реєстратурі картку і... знов за рибу гроші... це просто триндець якийсь... Співробітниця мені з такою зловтіхою: "...не думайте, вузькопрофільних лікарів будете проходити за місцем реєстрації, не тут. Тут тільки до терапевта!" Я вже не вступала в дискусії, бо для 2-х днів то вже занадто і боюсь, що запас моєї толерантності та цензурної лексики швидко б закінчився. Не думаю, що терапевт направлятиме нас на огляд в якусь іншу амбулаторію, якщо є заява на обслуговування в даній поліклініці. Хоча... хтозна... Уляна Супрун, куди краще звернутися за роз'ясненнями?

   Виясню при нагоді. Залишилось тепер провернути увесь цей трюк з сином, бо досі ми також обслуговувалися в іншому місці.

  До речі, вчора я зробила офіційний запит на гарячу урядову лінію її т.1545, щодо правомірності дій співробітників реєстратури з проханням надати мені роз'яснення та у разі, якщо дії були неправомірні, провести відповідні заходи, аби подібна ситуація не повторилася.

  Так, не просто, але варто відстоювати свої законні права. Усім здоров"я та ВЕЛИЧЕЗНОГО ТЕРПІННЯ!

 

Последнее изменение Вторник, 26/06/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework