Важлива інформація від КП «Житомирводоканал» для споживачів, які отримують житлову субсидію

  Відповідно постанови КМУ від 27.04.2018р. № 329 “Про внесення змін до деяких постанов КМУ” внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату ЖКП.

 

  Про це повідомляє КП «Житомирводоканал» міської ради.

  П.6 зазначеного положення визначено, що житлова субсидія не призначається при наявності у споживача простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово - комунальних послуг, в т.ч послуг з водопостачання та водовідведення!!!

  Також даною Постановою передбачено повернення до бюджету невикористаних сум субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з водопостачання та водовідведення!!

  З метою уникнення непорозумінь та точного нарахування за послуги, КП “Житомирводоканал” радить усім споживачам щомісяця передавати фактичні показники приладів обліку води та своєчасно розраховуватись за отримані послуги водопостачання та водовідведення !!!

  «Відповідальність за зняття показників квартирних приладів обліку покладається на Споживача, який зобов’язаний щомісячно знімати та передавати показники лічильників води, та періодично допускати представника підприємства для контрольного зняття показань».

  КП “Житомирводоканал”ЖМР пропонує Вам обрати НАЙЗРУЧНІШИЙ ДЛЯ СЕБЕ СПОСІБ:

  - Зателефонуйте за телефонами:550-552, 0 800 752 553 (номер безкоштовний).

  - Надішліть SMS повідомлення на номер:0631081119, 0674115350.

  - Надішліть повідомлення у Viber на №:0631081119, 0674115350.

  - Зареєструйтесь на сайті КП “Житомирводоканал” та передавайте показники через сервіс “Особистий кабінет”.

   Прийом споживачів проводиться за адресою вул. Чуднівська,120, вул. Перемоги,10.

 
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework